Jij blij en hij niet..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door xLiefzK, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

    Hoop42 Niet meer actief

    je bedoelt,dat ze nu wel contact met je willen?
     
  2. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Nee ik gebruikte het verkeerde woord, ze willen de erkenning ongedaan maken. Zodat ze helemaal los zijn..
     
  3. Guapetona

    Guapetona Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #143 Guapetona, 28 okt 2011
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
    Is dat uberhaupt jurisdisch mogelijk om een erkenning ongedaan te maken? Ik vind dat echt te ver gaan!

    Kan ik erkenning ongedaan maken? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl

    Maar: " U kunt alleen een erkenning ongedaan maken als u (de erkenner) niet de biologische vader bent van het kind. Of u de biologische vader bent, kan worden vastgesteld via onderzoek naar DNA of via bloedproeven."

    Dus ik geef ze weinig kans....

    Zij beschuldigen jou van stalking, terwijl zij jou spullen in hun bezit hebben? Ik zou toch echt aangifte doen in de zaken die niet waar zijn. Anders krijg jij er later nog problemen mee! Dus aangifte van diefstal en valse beschuldiging. Jij hebt genoeg bewijzen dat de zaken andersom liggen, zoals de email van Nicks vader aan jou moeder, en de sms van Nick.

    Bespreek dit met jou ouders en met iemand van een juridisch loket/sociaal raadslid van de gemeente of advocaat. Je moet voor jezelf zorgen en voor je kind, en ervoor zorgen dat er in de toekomst geen andere problemen ontstaan.

    Stel dat zij in de toekomst bedenken dat zij jou kind wel willen, maar jou niet! En er liggen beschuldigingen dat jij hun hebt gestalkd....
    My god! Je krijgt het wel heel erg voor de kiezen, met die ouders van hem.

    Ik zit mij net te bedenken, dat het misschien wel beter is als die erkenning ongedaan gemaakt wordt. Dan kan hij nooit een claim leggen op jou kind! Alleen gezien de info van de site hierboven, denk ik dat het niet mogelijk is. Zorg er in ieder geval voor dat hij geen ouderlijke macht krijgt! Dat is iets wat pas na de bevalling geregeld kan worden, niet doen dus. Dan heeft hij in ieder geval nooit inspraak in beslissingen over jou kind.

    Heel veel sterkte, en ik hoop dat je ondertussen ook nog een beetje genieten kan van je zwangerschap!
     
  4. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    bedankt voor je reactie, ja ik had idd ook gelezen dat een erkenning ongedaan maken alleen via DNA kan. Maar het verbaasd mij zo dat ze zo ver willen gaan..:( vraag mij steeds vaker af wat ik die mensen misdaan heb dat ik zo wordt behandeld. De voogdij wordt goed geregeld na de bevalling dat krijg ik als "kraamcadeau" van mijn oma (de notaris etc.) De enigste reden dat zei volgens mij dreigen om aangifte te doen is omdat ik een HBO volg op het veiligheidsgebied met een aangifte kan ik mogelijk nooit mijn beroep uitoefenen. Ik denk ook dat ik aangifte moet doen maar durf het niet ons tijd samen was goed en wil mij niet verlagen tot hun niveau dus zit hierover erg in dubio.. Ondertussen geniet ik gelukkig steeds meer van mijn zwangerschap, na 24 weken eindelijk hehe.. Collega's weten het nu allemaal en de verbouwing voor de kinderkamer is gestart. Wil het resultaat zien!!
     
  5. vernon

    vernon Niet meer actief

    Wat een ellende zeg :( Vind het echt heel rot voor je.. Ik hoop voor jou en vooral ook voor je zoon dat het toch op zijn pootjes terecht komt, elk kind moet een vader hebben en geen (bot maar waar) dader.
     
  6. Shadow08

    Shadow08 Fanatiek lid

    31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje meid, wat een situatie. Ik dacht dat ik in een k*t situatie zat. Maar dat is niets bij alle ellende van jou zo te lezen.

    Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van het kleintje in je buik, en dat je niet teveel stress ervaart. Alhoewel ik weet uit ervaring dat je gedachtes verzetten niet of nauwelijks gaat. Ergens anders op concentreren is er niet bij want je bent er 24 uur per dag mee bezig. Echt zo bizar en vervelend. Maar we krijgen er wat moois voor terug!

    Elke dag ben je een stukje sterker dan gisteren!
     
  7. Linay

    Linay Nieuw lid

    6 nov 2011
    3
    0
    0
    Babytje op komst.....
    Noord-Holland
    Sorry meid,

    Ten eerste verdien jij VEEL BETER!!!
    wat is dit voor scheinheilig gedoe wat hij jou aan doet/heb gedaan ??????

    En je zegt er al bij van dat dit 'waarschijnlijk door zijn moeders stem komt' maar HIJ stemt er ook in mee dus meid aub hou jij jezelf maar beter niet voor de gek en kies voor je kindje, voor je babytje die jou nu zo erg nodig heeft! Leef lekker door en blijf gezond eten !

    Mocht hij terugkomen, dan is het aan hem en hopelijk komen jullie er dan samen uit maaaarrrr......
    Komt hij helemaal niet meer terug, blijft ie plakke aan zijn moeder???pfffff ZIJN PROBLEEM ! HIS LOST!!!!

    jou trots zal groot zijn wanneer jij je kindje in je armen houd en recht in de ogen aan kan kijken en denkend dat je je kindje NOOIT en TE NEVER heb opgegeven !

    Liefs,
     
  8. Marik

    Marik Bekend lid

    21 okt 2011
    885
    0
    0
    Of je nou toe bent aan een kind of niet. Het gebeurt en dan is hèt voor de vader volwassen opstellen.
    Hij is ook zo volwassen genoeg om te oefenen
     
  9. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Het is inderdaad zijn verlies, maar hoelanger hij weg is des te minder ik hem mis. Vind het alleen rot voor de kleine..

    Ben nu een email aan het opstellen voor hem want wil zo graag dat de kleine niet zijn achternaam krijgt namelijk, als ik het zelfstandig aanvraag (heb ik al gedaan) is het al afgewezen.
     
  10. Kiewie

    Kiewie Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    wow het hele verhaal gelezen.. je zou er haast een boek mee vol krijgen!

    Als eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap! En laat die kerel links liggen! maar aan je berichtjes te lezen doe je dat ook :) Wel fijn dat je er nu probeert dat je kleine uk zijn achternaam niet krijgt, groot gelijk! Wat gaan hij en zijn ouders zich verbijten als ze je mooie kereltje strakjes met jou door de straten zien lopen!!

    Wat je nu al allemaal voor je kleine mannetje regeld, laat alleen maar zien wat voor een super mama je nu al bent!

    Hou je ons op de hoogte?

    Het komt allemaal goed!

    Veel liefs en plezier met je zwangerschap!
     
  11. sweetchocolate

    sweetchocolate Niet meer actief

    Hmm, gaat dit om een tienervader? Of is hij ouder? Zo te horen een tienervader. Zucht, weer zo'n gevalletje "ik durf niet bij papa en mama weg te gaan". DUMPEN DIE ZOOI, heb je alleen maar last van!!!
     
  12. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    Hij is al ouder, 23 jaar sinds 3 september..
     
  13. Shadow08

    Shadow08 Fanatiek lid

    31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @ Dafne, hoe gaat het nu met je?
     
  14. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    @ Stephanie, met mij gaat het prima. Afgelopen woensdag weer mogen genieten van een echo, wat gaat mijn knul hard en goed. Ben zo blij dat ik op mijn eigen gevoel deze beslissing heb mogen nemen en er voor de voll 100% achter sta!!
     
  15. lennyt

    lennyt Fanatiek lid

    22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @xdafne mooi om te horen meiske helemaal top
     
  16. xLiefzK

    xLiefzK Lid

    7 sep 2011
    37
    0
    0
    Hilversum
    :) idd
     
  17. Cashes

    Cashes Lid

    3 jan 2011
    18
    0
    0
    Amsterdam
    heb in een soort gelijke situatie gezeten, waar mijn vriend (24jr) in het begin hartstikke blij was met m'n zwangerschap, tot hij zijn moeder en zus vertelde .. toen liep alles fout!
    Uiteindelijk heb ik voor m'n kindje gekozen no matter what, het is een mensje, abortus zou ik nooit doen want ik zie het als moord. M'n schoonmoeder en schoonzus hebben het begin van m'n zwangerschap zeer zwaar gemaakt, was zeer depressief dr door. Ook omdat m'n vriend zo beinvloed was door hun. Heb toen besloten om alleen verder te gaan, zonder hem. En niks meer van hun achterlijk gedrag aan te trekken, wonderbaarlijk heeft toen m'n vriend voor mij en de baby gekozen.
    Nu praat ik nog steeds niet met m'n schoonmoeder en schoonzus, m'n vriend heeft het er zeer zwaar mee. Maar ik kan niet met mensen door 1 deur die mijn kind de dood wenste, en diverse manieren probeerde te zoeken om mij een abortus te laten doen en zelfs mij een miskraam gunde.
    Gelukkig stond mijn familie 100% achter mij, dat heeft mij echt heel veel geholpen! Daarom zoek steun bij mensen die er wel voor je 100% zijn en sluit al die negatieve mensen uit je leven, is niet goed voor jezelf en zeker niet voor je kindje!

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina