baby 8maanden knarsetand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peekaboo, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    titel zegt het al men meid knarsetand ! maar echt enorm hard ! wat kan ik hier aan doen ? lijkt me niet echt gezond toch ?ik krijg alleen bij het geluid al koude rillingen brrr .. ze heeft nu 12 tandjes ;)
    groetjes

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik lees even mee, want mijn baby van 8 maanden doet het ook. Vreselijk. Maar 12 tanden voor 8 maanden is toch erg veel?

3. peekaboo

ja ze had op haar 3maand en half 2tanden volledig door en nu zijn het er 12 6vanboven en 6vanonder en ze is nog bezig met tanden vraag me niet de welke want voelen doe ik niet meer hoor haha en kijken laat ze niet toe ;)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Haha, voelen is hier ook erg gevaarlijk. Boaz heeft nu 6 tanden. Ook met 3,5 maanden 2 tanden, maar daarna ging het wat minder snel dan bij jou meisje.

5. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje doet het oooooooook!!

ik doe vaak zonder dat hij het doorheeft, even zo mn vinger tegen zn mond...en dan stopt ie...hij doet het voral als ie moe is...pfff lastig! en zo zonde wnat mijn zoontje heeft pas 4 tandjes die door zijn..maar ze moeten allemaal nog echt doorgroeien...

6. peekaboo

ja zij is snel in haar tandjes langs de ene kant vind ik het niet slecht hoor ... zo zijn we eens zo snel uit die pijnlijke tandjes periode is voor haar dan ook een stuk beter denk ik dan ! jou mannetje was ook snel met tandjes dan he ?

7. peekaboo

als ik even met men vinger in haar mond wil dan heb ik bij wijze van geen vinger meer ! ze bijt heel erg graag op vingers

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ja, Boaz was ook behoorlijk vroeg met tanden. Vond het ook zo raar om het eerste tandje te ontdekken. Maar dat knarsetanden doet hij meestal 's ochtends. Een vinger in zijn mond stoppen moet je echt niet doen, hij bijt dan echt super hard (en snel!).

9. peekaboo

inderdaad ! mijn meid doet het de hele dag door en ook snachts vind het ten eerste een vreselijk geluid krijg zelf pijn aan men tanden dervan . en vind dit ook niet gezond voor haar tandjes :(

10. fafje

fafje Niet meer actief

nee BIJ zn mond...

mijn zontje bijt ook...maar niet zo hard :D...hier gaat het nog dus :p

ik tik zegmaar gewoon tegen zn mond aan en dan stopt ie ff...en dan leid ik em snel af

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Nee, kan me ook niet voorstellen dat het goed is voor de tandjes....

12. peekaboo

dat helpt hier niet dus hihi ik krijg dan een onschukdig lachje te zien terwijl ze vrolijk verder knarst

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik lees mee, ons dochtertje heeft nu 6 tandjes en ze knarst soms ook. Eng geluid en lijkt me niet goed voor de tandjes :)

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Gaat vanzelf over! Hier heeft het twee weken geduurd.
    Beste is om er geen aandacht aan te besteden. Dan gaan ze juist er mee door.

15. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    is heel normaal hoor! Sterker nog, kinderen knarsetanden meer dan volwassenen. Sommige bljven dit gewoon doen hoor ('s nachts dan). Op zich geen probleem, geeft wel iets meer slijtage natuurlijk maar daar hebben ze vrijwel nooit last van.

16. peekaboo

men meid doet dit al een maand ofzo en vind het nu echt brrrr beetje irritant geluid hahah

Deel Deze Pagina