Wij zijn avond mensen en helaas zijn onze dochters ochtend mensen. Elke ochtend worden ze stipt tussen 7 en half 8 wakker. Ook als ze laat op bed liggen! Mijn dochter geeft savonds ook altijd zelf al aan dat ze wilt gaan slapen...
Mijn man is een echt ochtendmens, gaat ook altijd op tijd naar bed. Ik daarentegen ben een echte nachtbraker. Altijd al geweest. Oudste is net als mij; kan heel laat opblijven. Doen we niet hoor maar als we in de vakantie ergens wat later blijven is het voor haar een groot feest Mijn zoontje lijkt in vele opzichten op papa.. En in deze ook helaas Wat me eraan herinnert dat ik eigenlijk nu naar bed moet voordat hij morgenvroeg weer staat te roepen om 06.15 uur
Ik ben altijd al een ochtendmens geweest. Nu ook maar ik geraak niet meer vroeg in mijn bed op de 1 of andere manier, heb wel genoeg aan 6/7u slaap. Zoontje is ook een ochtendmens.hij wordt tussen 7 en half 8 wakker en zingt in bedje tot ik hem ga halen. Ik sneak vaak naar beneden om even een koffieke te drinken, effe kwartiertje chillen Altijd vrolijk en s'avonds geeft hij regelmatig zelf aan dat hij naar bed wil. Gaat ook zonder problemen slapen. Bedtijd is tussen 19.15ven 19.30u.
Mijn man is echt een ochtendmens, staat door de weeks om 4:50 naast z'n bed en gaat savonds rond 22:00 naar bed. Ik ben echt een avond mens, ik haat vroeg opstaan. Onze dochter lijkt er nu nog een beetje tussen in te zitten, slaapt vaak lekker tot 8:30/9:00 en vraagt meestal rond 19:30/20:00 of ze naar bed mag.
Ik en mijn man zijn geen van beide; ik ga vroeg naar bed (22 uur) en slaap graag uit. Mijn man gaat laat naar bed, maar heeft er ook totaal geen moeite mee om vroeg op te staan. Mijn zoon lijkt op mij. Mijn dochter gaat graag vroeg naar bed en staat elke dag tussen 5 en 6 uur op.
Ik durf het bijna niet te zeggen. Wij zijn avondmensen, dochter ook. Vrien staat om 6u op ivm werk, gaat rond tussen 22u/23u op bed wil ie voldoende kunnen slapen, anders pas veel later. Dochter: 23u-11u, 14u-15u, 19u-21u. Kan haar wel eerder uit bed halen, maar dan wil ze de eerst volgende mogelijkheid alweer slapen. Ik kan niet goed tegen alle indrukken van overdag, hou van de rust s nachts.
Mijn dochter is net als ik een avondmens. En houd ook van uitslapen. Mijn 2 zoons zijn ochtendmensen, net als mijn man