Jij of je man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daan04, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ikke kook thuis het meest. Dat zeg ik verkeerd: ik kook altijd. Vind het leuk om voor twee personen te koken. En dan kook ik altijd iets wat ik lekker vind, hahahaha. Mijn vriend kan wel koken (al is het erg lang geleden dat hij heeft gekookt), maar ik kook gewoon lekkerder.

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

meestal mijn vriend.
    maar hij kookt dan ook wel erg lekker ;)
    de afspraak is degene die kookt hoeft niet op te ruimen hahah en hij heeft een hekel aan opruimen

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik kook altijd, ben ook altijd thuis rond etenstijd ik werk ´s ochtends namelijk, logisch dat ik kook (vind ik :D )

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik kook altijd! Hij presteert het zelfs om een gekookte ei te laten mislukken :D

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    moi

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik kook altijd, die man van mij laat water nog aanbranden....

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Daarom kook ik dus hahaha...

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Onze regel is, wie als eerste thuis is kookt en in het weekend doen we het soms samen of om en om.

50% verdeling

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Tsss, laatst belt ie me op om precies 8u, omdat hij wist dat mijn vergadering dan afgelopen zou zijn. Hij wou even laten weten dat het eten op tafel stond!
    Ik helemaal happy en me snel naar huis haasten, staat er afhaalchinees op tafel :x
    Tsjah, hij had toch niet gelogen, zei hij met puppy ogen... zucht... MANNEN!

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mijn vriend kookt hij vind het leuk en het smaakt altijd goed..de rest van alle klusjes doe ik in huis..dus na het eten gaat hij lekker chillen en doe ik altijd de afwas/afdrogen maar dat vind ik niet erg..

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Voornamelijk ik maar soms mijn vriend ..

Ik vind het heerlijk om te koken dus heb er geen problemen mee ..

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier zo'n beetje 50/50.

Vriendlief is altijd tussen 5 uur en half 6 thuis en we eten ook om half 6, dus vaak moet ik dan koken. Maar ik heb er een hekel aan en kan 't ook niet zo goed als mijn vriend. Dus in het weekend en als 'ie 5 uur wel haalt, kookt hij.

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn vriend

14. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Mijn vriend! absoluut, als hij aan het werk is kook ik natuurlijk gewoon maar ik vind het ook echt niet leuk om te doen :O en het is een grote hobby van hem dus van mij mag hij hoor :p

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kook altijd, manlief kan wel koken hoor, maar ik werk niet, en hij vind het heerlijk als het eten klaar is als hij van zijn werk weer komt,

of gewoon even lekker niets doen als hij dagje vrij is :p

daarbij vind ik koken erg leuk om te doen, hij doet het alleen wanneer ik me niet zo goed voel :)

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mijn man kookt in het weekend en ik door de weeks maar sinds ik zwnager ben hij toch ook wel door de weeks omdat ik vaak misselijk en erg moe ben en naast het huishouden geen fut heb om te koken

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb jij ff geluk, hier kook ik altijd, en nu eten we heel vaak makkelijk, afhaal, of trekken een blik soep open met brood, want trek het echt niet om uitgebreid te koken ;)

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wij koken altijd vers..zo af en toe wel afhaal...

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eigenlijk kook ik altijd. Vind het ook heel leuk om te doen dus dat scheelt...:)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kook elke dag, mijn man misschien 1 of 2x per maand.

Maar heb nu ivm griep ook niet veel puf om in de keuken te staan, dus ik vraag of hij vandaag kookt.

Deel Deze Pagina