Meestal kook ik, maar als ik moet werken, kookt vriendlief. Hij heeft wel enkele specialiteiten. Hij maakt heerlijke babi pangang, Stoofpeertjes gaan hem ook heel goed af en zijn baklava is om je vingers erbij op te eten. Hij is nog steeds 'lerende'. Laatst ook: 'Kat! De saus wil niet!' Had ie een bakpan gebruikt... Of hij staat speklappen te bakken met een pandeksel voor zijn gezicht als bescherming. 'Ik heb hier een vals varken in de pan liggen!' Eerlijk is eerlijk...ze spetterden dan ook kno(e)rhard!
Normaal gesproken kook ik bijna altijd, mijn man alleen op zondag. Op het moment ben ik altijd zo gaar als ik uit mijn werk kom dat hij eigenlijk altijd kookt.
Ik heb voor vandaag maar even een uitzondering gemaakt Ik heb een heerlijke bonenschotel gemaakt. Die nu in de oven op mn lief staat te wachten!
Mijn man is kok, dus als hij vrij is kookt hij meestal. Hij vindt het leuk. Ik ben 5 dagen in de week overdag alleen thuis (hij werkt tot 11 uur of 12 uur ´s avonds), dus dan moet ik wel koken, anders komt er niks op tafel.
ik kook haha ..vind het ook niet erg! Als ik gewerkt heb,zet ik t meestal klaar,zodat ik alleen het gas hoef aan t doen. Me vriend heeft wel is gekookt,als ik zaterdags gewerkt heb,dan is ie thuis..maar dat lukte niet echt hiihi...dus doe ik t maar haha.. maar WEL ALTIJD SAMEN AFWASSEN! HAHA... x
Hier hetzelfde! Bijna dan...lasagnette en aardappel anders lukt nog wel...maar zodra er meer dan 3 ingrediënten aan te pas komen wordt het te moeilijk! Hahaha! Gewoon aardappels, groente en vlees kan ie ook wel...maar daar hoe ik niet van. En ik vind het ook leuk om te koken...dat scheelt!
meestal kook ik en als ik laat thuis ben mijn man. hij kan heerlijk koken maar die keuken... een klerezooi
HIJ ik heb besloten dat ik niet kan koken omdat hij gewoon ontzettend heerlijk kan koken dus tja, ik heb spontaan 2 linkerhanden wat koken betreft
Ik.....want anders komt er niets gezonds op tafel, hij weet alleen maar hoe hij friet moet maken en dergelijke. Dus ik kook op die ene keer na dat we frietjes eten, dan kookt hij
Ik want mijn man werkt en ik niet dus vind ik dat een logische verdeling (vaak is mijn man geeneens thuis met eten en de kleintjes willen toch wat hebben haha) mijn man werkt 90 uur of meer in de week en ik zorg voor de kindjes en huishouden...
Meestal kook ik want dat kan mijn vriend niet zo fantastisch. Hij kan goed pasta maken en een ei bakken en nou ja dan houdt het wel op haha. Gebakken aardappels zijn bij hem altijd zwart en aan de binnenkant nog niet gaar en zo nog wel een paar dingetjes.
Ik ook sinds 3 dagen,en wat een verademing zeg!! En ik ben altijd thuis,dus al mijn vriend werkt kook ik(heb er wel een gruwelijke hekel aan haha!!) en als hij thuis is kookt hij!
mijn mannetje. Die vind het leuk om te doen. ik heb een hekel aan koken. Kan het wel, maar geen hoogstandjes ofzo.