Ik Als me vriend gaat koken dan krijg je half rauw aardappels voor je neus en aangebrand vlees (bah) . Maar probeer het hem wel te leren , mocht wel is tijd worden hahah.
wie er als eerst thuis is, ik doe altijd voor de hele week bootschappen en vaak bellen we ff tussen de middag dan vertel ik direct wat hij mag klaarmaken. omdat we vaak zo laat zijn is het altijd iets wat binnen een uur/3kwartier klaar is. ik ben chef kok geweest en dan leer je snel en lekker koken, mijn vriend heeft ook een horeca verleden en kan ook snel en lekker koken. lang in de keuken staan zijn we allebij niet zo van maar wel gezond.
Mijn man, hij vindt het leuk om te doen. En ik heb een hekel aan koken als het binnen een uur op tafel moet staan. Ik kook de dingen waar ik heerlijk een hele dag voor in de keuken mag wezen,dat vindt ik leuk Groetjes Diana
Sinds ruim anderhalf jaar kookt mijn vriend bijna elke dag, heel soms dat ik iets kook. Voor die tijd kookte ik vrijwel altijd en hij maar een enkele keer.
Ik kook het meeste. Maar dat komt doordat ik maandag en dinsdag vrij ben, en woensdagmiddag ook. Dan schil ik 's morgens of 's middags al de aardappels, omdat mijn man iedere dag op een ander tijdstip thuis is. Hij belt me altijd als ie wegrijdt, zodat ik meteen de aardappels kan opzetten, zodat ik ze niet nog hoef te schillen. Op donderdag eten we altijd iets makkelijks, en dan kook ik ook meestal, soms mijn man. Op de overige dagen kookt degene die het eerst thuis is of er zin in heeft.
Mijn man is chefkok en kookt nooooit thuis (nou ja, eens per half jaar ofzo) Gelukkig maar, want ik vind het veel te leuk om te doen
Meestal kook ik, maar dat komt omdat ik minder werk dan mn man. Als ik later thuis ben door mn werk dan kookt hij gelukkig wel. Als ik tenminste wat voor hem heb klaargezet op het aanrecht, anders gebeurt er niet zoveel
Mijn vriend kookt altijd op dinsdag, want dan is hij vrij. Maar het is altijd gewoon iets simpels (van die wereldgerechten, of gewoon aardappel/groente/vlees). Op vrijdag bakt hij altijd eieren voor ons (lekker met groente enzo) en we eten meestal nog een keer patat of pizza en dat maakt hij ook. Verder kook ik dus eigenlijk altijd.
ik kook het meeste, omdat me man altijd laat thuis is. Vrijdags en in het weekend kookt me man meestal.
IK ... en als mn man kookt tja... dan word het of zo een kant en klaar paket of pizza of frituur... daar heeft hij 8 jaar op geleefd
Hier is het de bedoeling dat het verdeeld is..en eigenlijk komt het er op neer dat degene die het eerste thuis is kookt. Doordeweek komt er vaak op neer dat vriendlief kookt..en in het weekend ik. Vind het wel prima zo!
Ik kook het meest en heb er echt zo hekel aan :x maar mijn man heeft ook wel eens een opleving dat hij gaat koken en gelukkig kan hij dat heel erg goed vooral in kruiden is hij goed in, soms denk ik dat hij nog beter kan koken dan mij
Hier is het mijn vriend die het meeste kookt... ik denk dat hij 4 keer per week kookt, 2 keer ikzelf en 1 keertje eten we makkelijk zoals patat of een pizza of soep met brood oid. Mijn vriend is veel beter in agv en ik ben beter in wokgerechten en pasta's ed.
ik hou onwijs van koken, en net zoveel van mijn vriend. mijn vriend houdt niet van koken, maar wel van mijn kookkunsten. gevolg: in 8.5 jaar tijd 1x chili con carne (buh) van hem gehad laat mij maar lekker los op dat kookeiland. en- dan kook ik 90% van de tijd nog voor mezelf wat anders (namelijk culi/raar) dan voor hem (aardappels-groente-vlees/niet gek)
Mijn man kookt elke dag. Ik kook alleen bij hoge uitzondering. Hij kan gewoon veel beter koken dan ik. Bovendien vindt hij het leuk en ik vind het een regelrechte ramp!