Jij ook een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dubbel

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop het zo voor je Fem. wordt nou wel s tijd dat je verder kan. Ik duim me suf hier voor je (en natuurlijk ook voor de anderen)

3. Niet meer actief

ik vond het nog wel mee vallen.
    bij de DA zag ik ook die capsules staan en die waren 4,00 voor 30 capsules.
    Viel mij nog wel mee hoor... toch?

Dikke kus Swiggy

ps; wat doet teunisbloemolie nou eigenlijk dan?

4. Kiara

Kiara Lid

13 aug 2006
    27
    0
    0
    Bij mij kostte de teunisbloemolie €20 voor 200 capsules. Vol goede moed aan begonnen, maar het heeft bij mij eerder het tegenovergestelde effect :(

Mijn laatste cyclussen:

45 - 31 - 68 - 33

Halverwege de laatste cyclus van 33 begonnen met teunisbloemolie. Ik zit nu op dag 27 en er is nog geen eisprong te herkennen. Hebben jullie een idee waarom mijn cyclussen zo op en af gaan qua lengte? Ik ben niet aan het ontpillen daar ik nooit de pil gebruikt heb.

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo dan, dat is beter als wat ik betaald heb, € 10,00 voor 45 pilletjes... in vergelijking vond ik dat best prijzig, maar wat jij gekocht hebt is dan goedkoper... :confused:

Ik zou het niet weten meid, anders kun je het "effe" aan de verloskundige hier op het forum vragen....

Hier nog steeds niks, dag 51, pfftttt, ben het nu wel zat hoor...

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Fem: heb 5 maanden moeten wachten op eerste ongesteldheid. Heb daar niets aangedaan en het viel me nog mee. Ik ben 2x eerder gestopt met pil en toen duurde het 9 resp. 7 maanden, wilde toen niet zwanger worden. Snap wel dat het wachten als je graag zwanger wil worden heel erg lang duurt ...

Ik duim voor je / jullie!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wauw, 5 maanden.... dat is inderdaad wel lang (vind ik).

In principe heb ik er niet zo heel erg veel problemen mee, ware het niet dat ik gewoon graag een regelmatige cyclus wil... maarja, wie wilt dat niet he? ;) hahaha

8. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hier ook iemand met een lange cyclus... :(
    Ben afgelopen vrijdag naar de dokter geweest en die zei ook dat het van het ontpillen kwam en dat het wel vervelend is maar ze er nu nog niks aan wil doen want dit hoort er gewoon bij en is niks om zorgen over te maken gelukkig.. We blijven dus rustig afwachten...
    Duurt een eeuwigheid...
    Maar ja alles voor het goede doel! Heb trouwens ook theunisbloemolie gekocht en potje is bijna leeg, maar vond het helemaal niet duur.. Had een potje van 90 capsules voor 4,95 van de Etos.. Maar of ze nu echt helpen is bij mij nog niet bewezen, maar baadt het niet dan schaadt het niet..
    Ook las ik op het forum monnikspeper, maar dat schijnt niet goed te zijn als je bezig bent om zwanger te raken.. Theunisbloemolie staat zelfs naast de zwangerschapsvitamines en de foliumzuur bij de etos dus het kan geen kwaad! Succes met wachten meiden! :)

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Anneke: Hm, ik ben echt bij de verkeerde winkel geweest, ben gewoon zo'n reformwinkel ingelopen, volgende keer maar eens bij de drogist kijken dus ;).

Ik mag pas terugkomen als ik 3 maanden niet ongesteld ben geweest, dat schiet al op, dat is al over een maand en in één maand kan er nog zoveel gebeuren...!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hai meiden,

Ik hoor ook bij de club. Ik heb een afspraak voor a.s. vrijdag bij de dokter. Zondag heb ik voor het laatst nega getest, alleen ik ben al drie dagen zo moe, nu denk ik steeds zal het dan toch niet ......? Maar ik heb maar niet te veel hoop wnat ik verzin steeds weer iets waardoor ik weer hoop krijg.

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja,dat heb ik nu ook en dan vraag ik mezelf steeds hoopvol: "Maa ik kan toch een laat eitje gehad hebben?" Spannend vrijdag, ik hoop voor je dat hij goed nieuws heeft!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nu zit ik zelf te denken, zal ik 's ochtends nog testen? Wat zouden jullie doen?

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wanneer heb je voor het laatst getest?

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zondag voor het laatst, hihi we kletsen met elkaar op twee topics maar ik moet nu snel weg want heb om 8 uur afgesproken met mijn vriendin (ze is 6 weken zwanger :( )

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ben niet jaloers hoor, hihi nouja een beetje dan

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, hup hup, weg jij, anders ben je te laat. Beetje jaloers zijn is niet zo erg hoor :)

Ik heb ook zondag voor het laatst getest, we lopen lekker gelijk op he? ;)

17. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hallo meiden,

Ook ik heb een lange en onregelmatige cyclus. De ene keer circa 30 dagen, dan weer circa 7 dagen en dan ineens circa 50 dagen. Tijdens de pil merkte ik ook al dat mijn cyclus veranderde want in de stopweek van de pil duurde het lang voordat ik ongesteld werd. Tegen de tijd dat ik de eerste pil weer moest slikken werd ik pas ongesteld. Ging dus fantastisch! Toendertijd vond ik dat niet zo belangrijk maar nu ik graag zwanger wil worden ga ik me wel meer zorgen maken. Ik kan met temperaturen nog niet goed mijn ei vinden dus dan schiet de vraag al snel door je hoofd "heb ik wel een eisprong....?". Ik slik sinds deze maand tarwekiemolie, teunisbloemolie en monnikspeper (echt goed zal het niet zijn zo'n pillenmix maar ik wil eerst een regelmatige cyclus). Ik hoop dat het gaat werken.....

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Prima,

Pfft,meid, wat moeilijk die onzekerheid, ik wilde al zeggen: Temperatuur je al, maar dat doe je dus al, en ovulatietesten? Ik slik nu teunisbloemolie en foliumzuur.... ik weet anders ook niet meer wat ik kan doen hoor... :(. Ik kijk zo ens naar jouw cyclus en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar erg van baalt... ik hoop dat je snel je ei kunt opsporen meid!

19. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ja die ovulatietesten..... ik heb ze al een tijdje klaarliggen maar het lijkt me zoveel werk. Slaat misschien nergens op (?) maar misschien moet ik het deze maand toch maar eens gaan proberen. :)

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Of als je ziet dat je temperatuur stijgt dat je dan een ovu test gebruikt just to make sure?

Deel Deze Pagina