Dames ik weet niet of ik hier moet zijn met me vraag. Normaal heb ik een hele netje cuclus elke 2e van de maand en dat duurt ongeveer een 5 dagen. Alleen nu ben ik dus ook 9 feb ongi geworden ook weer 5 dagen. Nou willen wij graag nog een kleintje alleen weet iemand hoe ik nu moet tellen met eisprong enzo? Alvast bedankt
Hallo Dames, Mijn langste cyclus was 64 dagen, ik ben drie weken geleden begonnen met teunisbloemolie en monnikspeper en de hebben zich vanmorgen aangekondigd na maar liefst 37 dagen.
Ik heb ergens anders op dit forum gelezen dat je monnikspeper beter niet kunt gebruiken als je zwanger wilt worden... Theunisbloemolie kan geen kwaad, staat zelfs bij de etos naast de zwangerschapsvitamientjes..
Misschien kan die je geruststellen.. Ik ben vorige week geweest en een paar dagen later ongesteld.. Eindleijk! Misschien zat ik er wel teveel aan te denken... En het wachten is ook heel frustrerend natuurlijk!
Hoi meiden ben terug van de HA. Was echt ene fijn gesprek want hij begreep me echt. Hij zei, het is simpel, je kan doorgaan tot aan de zomer zodat je dan een jaar bezig bent maar gezien de lange cyclus kan ik je beter doorsturen. Tja nu heb ik dus 15-3 ineens een afspraak bij de gynacoloog Ik krijg volgens hem nu een algehele check....... mmmm wel vreemd hoor maar wel fijn want heb nu het idee dat er wat aan gedaan wordt alleen ik had het niet zo snel verwacht, ik dahct hij begint over temperaturen enzo.
@Linda: Nou meid, hoe gek het misschien ook klinkt, misschien is het ook wel fijn om naar de gyn. te gaan, die kan jou / jullie vast verder op weg helpen, beter dan al die onzekerheid. Toch? Hier nog niks, ik baal er wel een beetje van, maar gelukkig wordt ik wel een beetje afgeleid door het regelen van ons huwelijk op 20 juli a.s. Ik had van de week roze afscheiding, ik dacht: "Hey, daar zijn ze", maar helaas.... Misschien een laat ei en dat dit een innesteling was? Laten we het hopen, anders mogen de duivels wel eens op komen dagen, dan ga ik ook beginnen met temperaturen!
Ik heb niet zo'n lange cyclus als sommige andere meiden maar wel onregelmatig en langer dan een gemiddelde cyclus zeg maar! Ik kan niet zeggen dat het me niets interesseerd... eerlijk gezegd wordt ik er wel erg onzeker van ja! Vraag me steeds af of het wel normaal is. We zullen zien!
Ik word er wel onzeker van, ik ben gewoon bang dat ik helemaal geen eisprong heb Maar goed ik ga niet van het ergste uit maar je denkt het soms wel, de HA zei tegen mij, misschien heb je er een lui hormoon tussen zitten die een beetje gestimuleerd moet worden, niet iets heel ergs.
Hoi meiden, Hier nog een met een lange cyclus...ik zit nu op dag 78 Ik heb op 19 maart een afspraak staan bij de gyn. Toch wil ik jullie ff een hart onder de riem steken ... ik ben twee keer zwanger geweest ( heb twee zoons ) en beide met zo'n lange cyclus. De eerste na Clomid en bij de tweede spontaan na 4 maanden geen menstruatie gehad te hebben. Het kan dus gewoon echt! Dus hou vol meiden, het komt goed!
Een vriendin van mij kwamal heel vlot bij de gyn., via hem kreeg ze een kuur primolut. Over 5 weken moet ze gaan bevallen hihi. Mooi verhaal he? Ik vind het zo fijnvoor har! Laten we hopen dat als jullie naar de gyn gaan er ook snel duidelijkheid komt. Als ik begin april nog niet ongi ben mag ik er ook aan geloven....
Een vriendin van mij had na het stoppen van de pil een cyclus van 50 dagen. Nadat zij ongesteld was geworden dacht zij dat zij weer zo'n lange cyclus zou hebben. Dit was dus niet het geval want toen zij na weer 50 dagen ging testen bleek zij zwanger te zijn.
Hier ook nog steeds geen Op zich maak ik me niet zo heel veel zorgen...maar het scheelt misschien dat we al een zoontje heb. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we wel heeeeeeeeel erg blij zouden zijn met een tweede zwangerschap! Wat ik wel jammer zou vinden, als hierdoor het leeftijdsverschil tussen de twee zo groot zal worden. Mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maanden.
ik merk wel dat veel vrouwen 1e cyclus na de pil "normaal"hebben en daarna vaak een hele lange klopt dat? ik had 1e cyclus 28 dgn en nu zit iok op dag 20 en nog geen ovu
Ffffffffffff, meiden, effe stoom afblazen hoor.... Ik ben het zo ontzettend zat! Een vriendin van mij weet dat we zijn gestopt met de pil, zij vraagt ook regelmatig aan mij of ik al ongesteld ben geworden. Nou. Nee dus. Iedere keer hoor ik haar hetzelfde zeggen: "Je moet geduld hebben" of "Je moet je niet zo druk maken, dan komt het vanzelf wel". Ik ben de relaxheid zelve, ik zie wel wanneer het komt, ik bedoel; er zijn genoeg "dingen" die gedaan kunnen worden om dit op te wekken of wat dan ook. Maar dan nóg een BEETJE begrip is toch niet teveel gevraagd? Wat zou ZIJ doen als ze in deze situatie zat (waar ze ook in heeft gezeten,maarja, zij is 8 maanden zwanger onderstussen.... ). Ik ben dit wachten ZOOOOOO zat, iedere keer weer ga ik naar het toilet en helaas... weer niks. Ik wordt er stapelgek van, ik wil helemaal niet meer wachten, ik wil ongesteld worden en door naar de volgende ronde.... ik wil dat er een gyn. naar me gaat kijken. Waarom gebeurt er nou niks? Waarom denkt iedereen hier nou zo makkelijk over....... Ik baal gewoon echt enorm op dit moment, sorry meiden, maar ik moest het effe kwijt. Liefs van mij en bedankt voor het lezen.......