Jij ook een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Marloesje; Ben toen zelf van NOD feb. naar NOD maart verhuisd, allemaal superlieve meiden... het is idd maar niks hoor zo'n lange cyclus.. :(, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

2. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ja, dat weet ik. Maar daar lees je vanalles over mensen die ongesteld worden en zwanger raken en bij mij gebeurt er maar niks...ik wacht liever even tot ik weer ongi ben, dan heb ik wat om over mee te kletsen ;)
    Vanmiddag naar de gynaecoloog...ben heel benieuwd wat die zegt.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik vind dit ook wel een prettig topic. Hier nog steeds niks. Ook geen veranderingen aan mijn lichaam te merken. Wel soms steekjes in mijn buik, maar dat zegt niks. Dus afwachten maar. Inmiddels zit ik op dag 40.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik blijf ook hier hier, vanochtend was m'n temp weer hoger: di 36,8 woe 36,9 vr 37,0. Normaal heb ik zo rond de 36,5. Plus de pijnlijke steken begin van de week ben ik er behoorlijk zeler van toch een ei ineens te hebben gehad. Nu hopen.......................................... Tegen jullie kan ik het wel zeggen maar sommigen denken nu misschien dat ik desperate ben en het maar verzin. En anders... ben ik hopelijk over anderhalve week ongesteld. Voor m'n gevoel heb ik in ieder geval weer een einddoel om naar uit te kijken.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Marloesje al nieuws?

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Marloesje: Ik ben ook benieuwd of je al meer weet van de gyn.?

7. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Alsof de duvel er mee speelt. We stonden op het punt om naar de gynaecoloog te gaan, ik denk: nog even snel plassen voor we weg gaan.....ben ik ongesteld geworden! Dit geloof je toch niet...hahaha

Gelukkig gingen we voor wat anders en dus moesten we toch wel....
    Hij vroeg het wel hoe het met m'n menstruatie gaat. Hij moest wel lachen toen ik zei dat ik het net geworden was. Hij zei wel dat ik er niet meteen vanuit moest gaan dat het elke maand zo lang gaat duren, maar dat dat kwam door het spiraaltje dat eruit is gehaald. Ik heb nu dus maar weer een banner voor 28 dagen en dan zien we het wel.

We kunnen er in elk geval weer tegenaan.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou meid, had het ook al in NOD April gezegd, maar ik vind het toch wel fijn voor je hoor! (Hoop dat je het zelf ook vind anders sta ik een beetje voor gek :oops:), snel je ei opsporen en ik ga voor je duimen hoor!

9. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik ben er super blij mee hoor meid ;) Kunnen we eindelijk weer verder!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, ik meen het echt uit de grond van mijn hart dat ik het echt fijn voor je vind hoor, nu wete je in ieder geval waar je aan toe bent 9een beetje dan), hoop dat het verder goed ging bij de gyn.

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    ja, we hebben een goed gesprek gehad over de uitslagen van mijn zoontje. Er zijn inderdaad fouten gemaakt bij zijn geboorte maar daar is nu niets meer aan te doen. Wel fijn dat we goede uitleg hebben gekregen. Ze waren heel begripvol en waren zelf ook goed onder de indruk en geschrokken over hoe het allemaal was gelopen.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje meid :(, wat een gedoe... vervelend voor jullie, ik weet natuurlijk niet alle details, maar ik denk dat het wel fijn is dat de lucht nu een beetje geklaard is...?

13. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ja absoluut.

Het is een lang verhaal maar het komt er op neer dat de verloskundige te laat de gynaecoloog is gaan bellen (die 's nachts dus oproepdienst had) en dat toen ze eindelijk is gaan bellen die gynaecoloog niet bereikbaar was (hij heeft z'n telefoon niet gehoord) In elk geval had ik al eerder weeënremmers moeten krijgen en een uur eerder op de OK hebben moeten liggen voor een keizersnee....even simpel gezegd allemaal.....

Deel Deze Pagina