Speelgoed van Marktplaats

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesje1982, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Speelgoed van Marktplaats

1. ja hoor, waarom niet?

2. nee, absoluut niet

3. anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    Even nieuwsgierig; kopen jullie of zouden jullie speelgoed van Marktplaats kopen? (of van een rommelmarkt kan ook...)

waarom wel en waarom niet?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

hier al het speelgoed bij me ouders 2e hands, en thuis ook wel 2e hands dingen van een rommelmarkt of speelgoedbeurs

als het er goed uit ziet waarom niet even schoonmaken en klaar

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik vroeg t me trouwens af, omdat ik nu voor sint een beetje aan t rondkijken ben en leuke verhalen heb gehoord van bv de giraffe van fisher price, zie ik op internet dat dat ding 45,- kost, stel nou dat ze er niks aan vind, dan vind ik dat een klap geld!

en als t van plastic is kan ik t schoonmaken en desinfecteren met dettol, klaar dacht ik!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hangt er vanaf wat, als het goed schoongemaakt kan worden en het er netjes uitziet. Waarom niet:)

5. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Ja hoor,

Een babygym voor hier thuis en een voor bij mijn ouders gekocht op marktplaats. Het ziet er prima uit en het is goed schoon te maken voor gebruik. scheelt een hoop geld. Bovendien kun je nu voor een goedkoper bedrag eerst eens bekijken of je kleintje er iets aan vindt!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh ja hoor, hier pas op de baby en kinder beurs hele leuke dingen gekocht voor kleine meis....voor nog minder als 80% van wat het nieuw zou kosten....

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens!

Heb voor een tientje een heel mooi speelgoedpakket kunnen kopen voor Aiden. Zaterdag ophalen.

Speelgoed is al duur genoeg. En als je het goed schoonmaakt, is er niks aan het handje volgens mij.

Had een paar jaar geleden voor als mijn neefjes komen te spelen, ook al een lading speelgoed via Marktplaats gekocht voor 10 euro.

Als Aiden ouder is, dan wil ik ook via Marktplaats Duplo/Nopper-Bricks/Lego voor hem kopen. Even in een kussensloop in de wasmachine en het is schoon.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee maar dat heeft alles te maken met een wat neurotische man.. die vindt dat niet nodig en niet prettig... Persoonlijk heb ik er niet zoveel op tegen.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Jahoor, inderdaad gewoon schoonmaken. Dat plastice speelgoed heeft niks te lijden en is nieuw rete duur ;)
    Maar ik (ver)koop er ook vaak (merk)kleertjes, zeker jonge kinderen hebben het nog zo weinig aangehad, en je betaalt een prikkie van de nieuwprijs!

10. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ja hoor. Alleen knuffels zou ik niet tweedehands willen, maar plastic spul maak je zo schoon.

11. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Ik ook hoor! Vind rommelmarkten altijd erg prettig, dan kan je het ook meteen zien. Heb veel little people 2de hands gekocht. Voorraadje hier en bij opa en oma. Vind het ook erg leuk om op marktplaats te zoeken naar leuke koopjes.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

ja ik koop ook wel eens tweedehands speelgoed.
    Niks mis mee.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben een glijbaantje van marktplaats en van schoonouders paar 2de handse dingen

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jahoor geen problemen mee

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    jahoror, als het er nog goed uitziet en schoon te maken is...

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook gerust 2dehand speelgoed kopen hoor :)

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ja ik ben groot fan van 2e hands speelgoed!
    sommige dingen koop ik wel nieuw, het loopfietsje die we wilde hebben voor mijn zoon was op mp te duur, te ver weg.
    maar ik koop fietsje, skelter, duplo, auto's bijna alles 2e hands.
    Om meerdere redenen.
    Onze zoon heeft wel eens duur speelgoed gekregen en keek er niet naar om. Dat doet wel even zeer....
    goed schoonmaken en spelen! Vooral hier komen regelmatig kinderen spelen, vooral in de zomer.... we hebben in ons blok 4 kindjes van de zelfde leeftijd, bij ons in de tuin kunnen ze rond fietsen. En tja er verdween nog wel eens, dit niet bewust! maar toch en gaat ook regelmatig iets kapot!
    En ik wil niet omdat iets een hoop geld gekost heeft dat ze er niet mee mogen spelen (ik zie dat wel eens, nieuwe fiets die in de schuur staat, want stel je voor dat die beschadigd).
    Ook verkoop ik vaak het speelgoed weer als er niet mee gespeeld wordt, per saldo heeft het dus of niks of weinig gekost.
    Sommige dingen koop ik wel nieuw, vooral duurzame produkten die op batterij gaan, zoals duplo trein, ik heb computertje gekocht voor de sint...zulke dingen!
    En weet je vriendin van mij wil echt alles nieuw, ze vind het vies.
    Maar bij de kinderopvang spelen andere kindjes toch ook met het speelgoed en ik weet zins kort waar het speelgoed vandaan komt, van de speelgoedbeurs waar ik ze tegen kwam en behoorlijk aan het inkopen waren :)
    gr brenda

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor koop en verkoop op marktplaats genoeg! Dus ook genoeg mensen hebben er geen problemen mee.

Zeker Duplo enzo koop ik er graag. Dingen van karton (puzzels/spelletjes) en dingen van stof die niet in de wasmachine kunnen (zoals pop met geluid/ iets met baterijen) koop ik niet want dat vind ik vies. ik was het ook altijd voordat ze ermee mogen spelen.

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    waarom niet?
    ik douw de knuffels net zo hard in de wasmachine, niks mis mee :D

20. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Op marktplaats voor een mooi bedrag een MEGA doos duplo kunnen kopen met alles erop en eraan. Voor dat bedrag had ik het nooit nieuw kunnen kopen! Alles is in de wasmachine geweest. Met dat soort dingen heb ik echt geen probleem.

Deel Deze Pagina