hoi ik moet 29 april ong worden maar we hebben in de vruchtbare periode heel wat geklutst. nu was de innesteling op afgelopen zondag.ben van af die tijd wel wat misselijk en steken in mijn buik.en last van de onderrug. ik verlies ook echt heel veel slijm sinds die dag. hoort dit daarbij of is het het begin van de volgende ong. ik heb ook geen innestelingsbloed gehad is dit altijd?
Nee hoor, dat is helemaal niet altijd. Het komt juist vaker niet dan wel voor. Het vervelende van dit soort kwaaltjes is dat het zowel op een naderende menstruatie kan duiden als op een zwangerschap. Het enige wat je kunt doen is testen over een week, helaas! Succes!
Hoi, Ik herken je klachten wel, heb ook al een paar dagen last van zeurende pijn vnl onderin mijn buik rechts. Veel vocht verlies af en toe en af en toe slijmslierten. Ook af en toe last van mijn onderrug.Mijn cyclus is mij een raadsel dus zou niet weten hoe en wat. gr enne
Ik heb sinds een week last van meer afscheiding, ook wat misselijk, last van mijn buik en onderrug. Dus ik herken je klachten wel. Voor mij is het ook afwachten, mijn NOD is zondag.
Bij mij was dit destijds wel de tekenen van mijn zwangerschap. Ik was ook al misselijk na de innesteling dus ik had al vrij snel voor NOD door dat er wat meer aan de hand moest zijn Succes!
Ik had dit ook een paar dagen, dacht misschien is het wel een teken had vrij veel slijm. Maar helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik hoop dat jij meer geluk hebt zal voor je duimen. Groetjes Rianne
Ik had het ook, was vreselijk misselijk, dat is nu wel een klein beetje gezakt maar af en toe dan komt er weer een vlaag, het is trouwens een andere misselijkheid dan als je bijv griep heb.