hoi, ik heb een vraagje. welke vande 2 zwangerschaps testen vinden jullie fijner en is gevoeliger? matcare of sensitest. ik wil dr een paar gaan kopen maar weet dus niet welke fijner zijn groetjes chiquita
Ik heb een voorkeur voor matcare. Sensitest gaf bij mij de laatste 3 mnd steeds vals positief aan, dus die vertrouw ik niet meer... groetjes Eleni
Ik heb goede ervaring met de goedkope matcare testen. Ze geven wel heel lichte lijntjes voor een positief resultaat, dus als je een foto wilt bewaren, kan je beter nadat het raak is een digitale van bv clearblue halen.
dank jullie wel ik heb een sensitest liggen hier. maar hij ziet er zo ja niet betrouwbaaruit laat ik t zo zeggen. en matcare heb ik de ulra test gedaan dinsdags ik kreeg een super licht streepje. kon je echt alleen in t licht zien. bij de raam zeg mar. kan ik dat eigenlijk ook als positief tellen?
Ik heb nu al veel gelezen over Matcare, maar waar kun je die testen kopen dan? Ik kan ze namelijk niet vinden. En hoe ziet de verpakking er uit?
Dat had ik ook. (niet met ultra, maar de goekope versie). Er zaten 3 testen in de verpakking, dus 3 dagen getest en 3 dagen een heel licht streepje. Ik heb wel netjes gewacht tot na mijn NOD. Bij mij was het raak. Ik heb een digi test gekocht, nadat ik zeker wist dat ik zwanger was (even dokter gebeld, die me gerust moest stellen dat zo'n lijntje niet zomaar onstaat, alleen als er hcg aanwezig is). De digi testen zijn duur, maar wel leuk omdat je ze beter kan fotograferen.
dus ik kan nog hoop heben met matcare heb net een gedaan maar moet over 5 dagen pas ongie worden dus is heel logisch dst ie nog niet positief test .?
els69 ik had maandag eerst met matcare getest die was echt bijne niet te zien dus de volgende dag dinsdag weer en die was wta meer te zien maar echt alleen met daglicht. deze was dan de ultra dus ik gister ben verder niet ongeduldig weer getest met digitale alleen deze was negatief maar daar voor moet je natuurlijk ook een hoog hcg gehalte hebben toch? maar bij jou waren de testen dus ook heel licht? janis: www.matcare.nl ik heb trouwens ook de sensitest in huis van een vriendin gekregen maar vind deze er zo gammel uit zien weet niet zo fake
Ja, ze waren echt heel licht, ik moest bij het raam gaan staan in vol daglicht om te zien dat ze iets rozig van kleur waren en pas op de 3e dag was het lijntje iets beter zichtbaar. Weet je, het is denk ik wel van belang om te wachten tot je echt 'over tijd' bent. Zowel de digi test als de matcare testen stellen dat je al vier dagen eerder of zo mag testen, maar ik heb pas getest toen ik al 2 dagen te laat was, en toen dus nog een erg licht streepje. De digi test heb ik zelfs pas 5 dagen na mijn NOD gedaan. Ben je al 'over tijd'?
Ik weet het ook niet dames. Heb nu via testjezelf.nl besteld. Die schijnen ook licht gevoelig te zijn. Over een paar weken kan ik die beoordelen. X
els zit nu 1 dag voor mn nod maar voel me zo onzeker bah nou ja ik moest dus met die test van mij ook bij t raam gaan staan bij daglicht om t te zien. dus er is dan nog hoop ik heb gister toch maar de ultra senitive testen van matcare besteld
ik heb zelf alleen de testen van sensitest gebruikt en ik ben er heel teverden over, negatief als ik niet zwanger was en positief nog voor me nod toen ik wel zwanger was... maar je hoord er wel een hoop slechte verhalen over (die had ik nog niet gehoord toen ik ze kocht)