denk dat ik zwanger ben

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden,

ik denk dat ik weer zwanger ben.. na mij mk.. ben ik na 6 weken ongi geworde.. Mijn aankomende nod is aanstaande dinsdag.. ik heb al 2 weken een rustig gevoel over me heen alsof ik al zwaner ben.. Heb vorige week wat testjes gedaan.. en daar dacht ik in die diepte toch een licht streep te zien.. heb het aan niemand verteld om dat ik bij me zelf dacht dat ik het me inbeelde.. en dat het nite zo was.. terwijl ik het zelf denk van wel..

Nu afgelopen paar dagen super buikpijn en rugpijn.. vanmorgen gaan werken.. gng plassen.. en had een rose veeg... d8 dus dat ik ongi ging worden.. maarja d8 bij mezelf wel vroeg.. het moetdinsdag pas... maar goed.. effe later weer plassne.. niks meer te zien..

Nu had ik vanmorgen een test gedaan.. en niks te zien.. heb er net 1 gedaan.. een heeeeeeel licht streepje.. nog een tet gedaan.. ook heel licht streepje.. dus net weer geplast... heeeel klein beetje.. en die testen zij nega..

Wat dneken jullie?

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ lovecouple..Ja dat is afwachten maar die streep is een goed teken.Ook al is hij vaag..Ik herken wel zo`n veeg,heb dat meestal een paar dagen voor Nod.Wil je niet ontmoedigen hoor..Over 2 dagen gewoon weer testen,het moet duidelijker worden.Succes

3. happymama

happymama Niet meer actief

hoop t voor je zeg !
    anders zet de duidelijkste test ff in je album .
    als je dat wilt tenminste

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb ook een roze veeg gehad en toch niet zwanger. Heb 2 testjes gedaan voor mijn NOD maar die waren nega. Hoop natuurlijk dat het bij jou wel zo is!

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

over 2 dagen weer testen, dan is je HCG weer verdubbelt.. kijken of je dan een dikkere streep hebt!
    Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    maak er een foto van die testen,dan kunnen wij het ook zien

7. Ede

Ede Lid

19 sep 2008
    41
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mag ik op dit forum met jullie mee posten.
    Ben afgelopen maand zwanger geweest en ben afgelopen dinsdag het vruchtje verloren.
    Heb ook nooit een positieve test gehad maar mijn positieve test was het rose boontje wat dinsdag op mijn wc papiertje lag.
    Nu heb ik tot aan afgelopen zondag provera geslikt om mijn menstruatie op te wekken alleen komt deze maar niet.
    Heb sinds vandaag af en toe een heel klein druppeltje rood en ik moet zeggen dat het vorige maand ook zo begon. Heb dezelfde klachten als vorige maand. Enorme zere borsten en snel moe en veel hoofdpijn. Zou ik nu alweer zwanger kunnen zijn? Ik heb gehoord dat je door provera een eisprong kunt krijgen.
    Weten jullie daar iets meer van?

Groetjes Esde

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Het lijkt me sterk dat je nu zwanger bent als je afgelopen dinsdag het vruchtje bent verloren.

Wat heeft de gynecoloog je verteld?

9. Nou ik denk niet dat je nu alweer zwanger kunt zijn. Heb je afgelopen dinsdag het vruchtje verloren>? Dan heb je toch nog alle HCG in je bloed zitten en waarschijnlijk deze klachten. Sterkte met alles.

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden... vandaag wederom weerrr een streepje :D heb nu zo nieuwste digitale test gehaald.. ga vanavond even testen..maar denk dat ik met 2 positieve testen wel genoeg weet:D

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Die digitale schijnt meer HCG nodig te hebben toch?
    misschien dat je dan beter morgen ochtend kan testen?

Succes meid :)

12. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden, heb die digitale test gedaan en die zie niet zwanger.. kan dus zo dat dat ik nog niet genoeg HCG in me lichaam heb... ga het vanmiddag nog eens proberen met een predictor

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Ede Die lichte streepjes op je test kunnen nog van het hcg komen van je miskraam. Ik denk niet dat het een nieuwe zwangerschap is omdat je dinsdag pas het vruchtje bent verloren. Ik heb zelf een vroege miskraam gehad en 2 weken na de miskraam had ik nog steeds een heel licht positieve test.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar denk dat de streepjes van het hcg van je vorige zwangerschap zijn.

Lovecouple voor de digitale heb je idd meer hcg nodig! Over 2 dagen nog is testen!

14. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik voel me nu echt onzeker.. die digitale test waar op staat.. niet zwanger.. maar toch wel 2 positieve dipsticks van babyboomshop.. en met die dipsticks kwam ik er voor mijn mk ook achter dat ik zwanger was.. dus ik vertrouw die sticks wel.. en ik dnek het zelf ook al2 weken.. hoe ik me voel enz.. dus denk dat ik op zeker wel zwanger ben maar het maakt je wel onzeker.. Denk dat ik morgen maar even een testje ga doen van CB of predictor..

15. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    zou het kunnen dat ikmischien niet zwanger ben.. maar wel een positest heb?

16. gimena

gimena Niet meer actief

nou lijkt me dan dat je gewoon zwanger ben!
    want hij reageer op de zwangerschap hormoon!
    xxx

17. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja alleen het is zoo raar.. ik ben 30 dec tot 2 jan ongi geweest.. na 6 weken vanaf de curretage 14 nov.

Eigenlijk moet ik a.s. dinsdag ongesteld worden.. maar ik voel gewoon aan me lichaam dat ik zwanger ben..

Ik had dus 2 dipstick testen gedaan met een duidelijke streep.. 1 iets donkerder als de ander.. maar niet super donker,, je ziet wel gewoon de streep..

Dus ik had vanmorgen een digitale van CB gedaan,, stond er niet zwanger..

Vanmiddag (wel met een heel klein beetje plas) een predictor gedaan.. en nega..

Mischien is het wel zo dat ik nog heel vroeg ben en dat ik nog niet genoeg HCG in me lichaam heb.. Maar normaal kan je toch zeggen: Streep is streep..

Waarom zijn die andere dan nega?

18. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    de babyboomtest kun je 6 dagen voor nod testen en de clearblue heeft heel veel hcg nodig. Denk echt dat je zwanger bent hoor! Anders ma bloed prikken ter bevestiging.

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    predictor test net als de clearblue laat positief.

20. gimena

gimena Niet meer actief

tsja zou het niet weten!
    zou het nog even af wachten!
    daarom test ik het niet te snel!.
    wacht gewoon heel geduldig af :D

Deel Deze Pagina