Hier nog 1tje die nog niet wil. Hij wil per sé wachten tot ik klaar ben met studeren (op zich wel verstandig, maar ik denk dat er altijd wel een reden is om het uit te stellen), maar dat kan nog wel 4 jaar duren. Ik zou heel graag nu al willen, of in ieder geval in de nabije toekomst. Maar ik vrees dat 't er niet in zit.
ja en dames er zijn er nog altijd 2 nodig om een kindje te maken we zullen dus geduldig moeten afwachten tot de hubbies er zelf mee komen mrrjaa mannen en ergens zelf mee komen :
bij ons was het andersom mijn man wou al toen noa een half jaar was en ik absouluut niet. toen noa 1 werd begon het weer te kriebelen en toen ze 1,5 werd gingen wij er weer voor. het komt vanzelf wel.
Pff nou idd balen. Hij is ook echt niet over te halen. Dus ik laat 't denk ik maar een tijdje rusten, misschien dat 't over een paar maanden bij hem ook begint te kriebelen (ik heb er alleen weinig vertrouwen in ).
Hoi bij mij hetzelfde.. ik ben 5 januari bevallen. ( mijn zoontje is overlede ) en het begon eigelijk direct te kriebelen ik wil het liefst meteen een beebje.. maar mijn vriend wil het nog niet.. helaas zit er niks anders op dan wachten tot hij er klaar voor is.. ik snap het natuurlijk wel.. maar we wachten af.. succes meiden.. liefss sheila
Idd, ik heb er ook niet echt vertrouwen in dat het er de komende 5 jaar nog van gaat komen.... @ Sheila -> Ja ik had jullie verhaal toen gelezen, echt heel erg vond ik het. En ik kan ook heel goed begrijpen dat je weer een kindje wilt nu. Niet om je eerste kindje te vervangen, maar omdat je nu moeder bent geworden en moedergevoelens hebt, maar geen kindje om ze aan te geven. Heel zwaar lijkt me dat... Voor moeders nog zwaarder dan voor vaders, omdat veel mannen volgens mij pas beginnen met vader worden als het kind geboren is. Maar vrouwen zijn al veel eerder moeder.... Hopelijk draait hij snel bij!
Hier had ik ook toen mijn zoontje ongeveer 10 maanden was alweer kriebels voor een 2e, toen ik het voorstelde was het zo van; 'We zien wel of er iets van komt'. Dus met de pil gestopt en patsboem na 2 maanden al zwanger zonder er echt mee bezig te zijn. Ik zou graag nog een derde willen maar ik denk ook niet dat die er de komende 4 jaar van gaat komen.
ik zou ook wel willen want heb net een miskraam gehad en wil nu gewoon moeder worden. maar me vriend wil nog even wachten... helaas.. hoop dat ik 'm kan overhalen..
sheila ik zie dat de echo gemaakt was in helmond. kom zelf uit deurne dus vlakbij. wel erg zeg wat je hebt meegemaakt! snap ook dat je nu graag opnieuw zwanger wilt worden.
Hoii jaa het geveol van moeder zijn is er zo sterk maarja vriendlief wilt w88.. bij jou ook lees ik.. best verrot he! jaa echo heb ik in helmond laten maken.. die man doet dat kei goed..neemt er ook echt de tijd voor legt alles stap voor stap uit.. echt een aanrader
hier ook z'n man die nog niet wilt gaan voor een tweede. twee weken geleden zegt hij ja als we de hypotheek enz... rond krijgen en gaan verhuizen naar een grotere woning dan gaan we voor een tweede, en vandaag komt meneer weer aan dat hij nu geen kinderen wilt misschien achter 3 of 4 jaar wat moet je daar nou weer mee? ik wil ook wachten tot we een grotere woning hebben enz... maar niet nog 3 a 4 jaar wachten, en ik weet dat er 2 personen nodig zijn voor een kindje te maken, maar toch ik wil (en hij ook zei hij) niet teveel leeftijds verschil....maar nu wilt meneer weer wachten
Ohneee over 4 jaar is je zoontje al 5 en als jullie dan pas beginnen heb je heeel erg geluk als er een tweede is tegen de tijd dat hij 6 is.... Agggh mannen he! Laten we maar hopen dat ze toch nog bijdraaien... Want ik zie het ook niet zitten om nog 4 of 5 jaar te wachten...
Ben wel ietsje ouder als de gemiddelde schrijfster hier maar wel ook een mannetje die wachten wil...hij wilde altijd 2 kinderen maar na de geboorte van onze dochter die ontzettend veel gehuild heeft zei hij van ik wil maar 1 kind, ik weet nu wat ouder zijn is en het gezin is voor mij compleet.... mannen ik wil er 2 hebben maar ja er zijn wel 2 mensen voor nodig....
Een paar weken geleden plaatste ik dit ^^ bericht nog, en nu heb ik een positest in handen! Vanochtend getest, en echt, ik ben gewoon zwanger! Wederom door de pil heen (was bij Milan ook 't geval) en ik geef ook nog eens fulltime bv, dus je zou denken dat ik geen kans zou hebben om zwanger te raken . Maargoed, we zijn er heeeel blij mee (vriendlief ook, ook al wilde hij liever wachten).
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! ! Ennehh , je weet toch wel dat BV geen garantie is op geen zwangerschap ? Met BV ben je vaak zelfs nog vruchtbaarder
Dankje! En ja, dat wist ik (al wist ik niet dat je daardoor ook vruchtbaarder kan zijn...), daarom slikte ik ook nog eens de pil. Maargoed, ook dat heeft niet geholpen. Gelukkig!
Nogmaals gefeliciteerd! Ik heb hier ook wel enigszins goed nieuws.... Heb nog een met vriendlief erover gepraat. Hij zegt dat het hem eigenlijk niet eens zoveel uitmaakt op welke termijn we voor een tweede gaan, maar dat hij het alleen belangrijk vind dat de basis (weer) stabiel is. Dus dat hij een vast contract heeft met een vast inkomen enzo. En dat alles een beetje normaal weer loopt, met een baby wordt toch het hele huishouden omver gegooid en moet alles weer opnieuw zijn weg vinden. Maar die 4 a 5 jaar zei hij dus alleen omdat hij zich nog nergens op vast wil pinnen. (hij is bang als hij zegt 2 jaar, dat ik dan ga 'aftellen' O hihi) Maar in principe wil hij dus helemaal niet per se 4 jaar wachten, wat op zich al goed nieuws in!
Ik denk nu al aan een tweede ! Toch maar eventjes wachten... Maar als het aan mij ligt gaan we aan het eind van het jaar weer klussen . Alleen had manlief het over 'als Tes 2 jaar is weer proberen'. Ach, we hebben het er nog wel over, eerst nog lekker genieten van ons lieve meisje alleen!