Hi, Ik droom over een dikke buik, Over het bevallen eigenlijk over een 3e zwangerschap, Ik en mijn vriend genieten van ons twee zoontjes elke dag! (Ik ben ontzettend gelukkig!) Ik hoop heel graag dat mijn wens uit gaat komen! (en mijn vriend ook!) Al ben ik wat bang, Wat andere ervan zouden vinden? (mijn schoonfamilie) Ik wil al sinds ik jong ben een groot gezin(4 kindjes) en het liefste op jonge leeftijd! Ik straal van de energie (niet altijd hoor! ) Maar hoe reageren jullie op andersmans meningen hierover? Hoe zou ik er beter mee om kunnen gaan? Geloven in mezelf in mijn eigen kracht al moet je dan soms ver graven.. Ik hoor al mensen zeggen ' Je bent nog maar 21 nu al een 3e? '
Mijn derde dochter werd 10 dagen na mijn 22e verjaardag geboren en over twee maandjes mogen wij onze zoon in de armen sluiten. Als je het wil, kan, en kan bekostigen, wat houdt je tegen? Reacties van anderen? ........................................ Lijkt me niet he!
Als jij en je vriend het willen zou ik er lekker voor gaan! Mensen hebben altijd wel een mening klaarstaan of je er nu 2 of 3 hebt
Daar ben ik het mee eens, Maar de manier waarop ze dan over je gaan roddelen of naar je gaan kijken. Dat is nooit echt leuk!
Dat heb ik me ook enorm lang aangetrokken, zeker als je mensen ziet denken.. ("Eén, twee, drie, én een dikke buik?!" ) Maar nu recht ik mijn schouders en ben ik trots! Het is me toch maar mooi gegeven en gegund..!
De overgang van twee naar drie vond ik de makkelijkste! Die derde doe je er echt 'even bij', terwijl van geen naar één kind een hele verandering is, en van één naar twee moet je ineens aandacht gaan verdelen.. Die moeilijke overgangen heb je al gehad! Een derde krijgen is echt genieten! :-D
Ooh joh ik heb hier zoveel dingen naar me hoofd geslingerd gehad hahaha vooral omdat deze zwangerschap niet volgens het boekje verloopt. Is tenslotte me eigen schuld, ik kies voor een 3e...dus eigen schuld, zegt men. Nou ik ben er HEEL blij mee hoor, met mijn 3 kindjes! Ik doe het ook bewust alleen, waar vele ook weer een mening over hebben maar kan me lekker niks schelen haha Kletsen doen ze toch wel
als jullie allebei willen wat houd je dan nog tegen? trek je niks aan van reacties van andere mensen! sommige mensen kunnen nu eenmaal overal over zeuren. het gaat erom dat jij en je vriend gelukkig zijn en worden! ik zou zeggen: negeer iedereen en ga er voor! succes meid!
hey.. ik hoor hier helemaal niet thuis (qua leeftijd)... maar wil toch ff reageren.... Heb mn vriend zover gekregen om ook voor een derde te gaan als de kleinste 1,5 is....! \/ Vraag me ook af hoe mensen dan gaan reageren..want sommige kraamvistite zei zelfs: "zo je hebt nu een jongen en een meid, nu is het genoeg"....
ook al neem ik er 10 ik ben degene die het op moet voeden. Mij maakt het echt niks uit wat andere denken. Niet dat ik van plan ben om er 10 nemen hoor
Zeggen ze hier ook, ooh nu krijg je een knul en je hebt al 2 meiden, dan is het wel goed zo! Ehhm wie bepaalt dat? haha Niet dat ik nog wil, maar je weet nooit..
Ik hoor hier ook niet (meer) tussen...maar ben zelf ook redelijk jong met kinderen begonnen. Met 21 beviel ik van mijn dochter met 25 van mijn 2e (jongen) en met net 27 van mijn 3e een zoon. Ik heb ook wel is reactie's naar mijn hoofd geslingerd gekregen van, je bent nog zo jong....je hebt je hele leven nog voor je bla bla bla. Ik ben van mening dat het leven echt niet stopt als je jong kinderen krijgt hoor Ik vond trouwens de overstap van 1 naar 2 kinderen veeeeel zwaarder dan van 2 naar 3. Had ondertussen al de ervaring in het aandacht verdelen en hoe het was met "meerdere" kinderen in huis. En nu....nu ben ik alleen nog maar aan het genieten van m'n kroost. Ik zou het iig niet anders gewild hebben Veel succes meid...lekker doen wat je hartje je ingeeft!
Nou ik moet zeggen dat ik stiekum wel een beetje jaloers ben hoor haha! Ik ben 23 en zwanger van de eerste... Ik wou ook altijd jong moeder worden (ben ik nou ook wel), maar ik had het ook super gevonden om op je 23e zwanger te mogen zijn van een 2e. Aangezien mijn wens ook is om 4 kinderen te mogen krijgen! ik zou zeggen ga ervoor, als je 2 kinderen kunt grootbrengen dan zal nr 3 vast ook geen probleem zijn.(al word het wel een stukje drukker haha) En jullie zijn het er beide mee eens! Mensen om je heen kletsen toch altijd en blijven dat ook doen./ En ook wij zelf gaan daar de fout wel mee in.
hey meide ik ben 24 en ook op weg naar de 3de druk aan de klus. de jongste kwam toen ik net 20 was en de 2de toen ik net geen 23 was hihi 2 daagjes voor mijn b-day. ik denk ook dat ik heel veel comentaar ga krijgen. de 1e 2 zijn door de anticonceptie heen gekomen verkeerde antic. bij het verkeerde lichaam. maar o zo welkom geweest wat mijn betreft. al is dat toen wel een gevecht geweest bij alle 2 tegen de buiten wereld nu ben ik happy op me plek en wil ik eens een zwangerschap waar je helemaal met zijn 2e voor kunt gaan en genieten van afdag 1 dat je de test in handen heb dus wat de wereld er ook van mag denken genieten ga ik van af dag 1 dus meid ik zou zeggen wat letje het is voor jou en je vriend en de rest moet hun mondje maar eens houden @ daya De overgang van twee naar drie vond ik de makkelijkste! Die derde doe je er echt 'even bij', terwijl van geen naar één kind een hele verandering is, en van één naar twee moet je ineens aandacht gaan verdelen.. Die moeilijke overgangen heb je al gehad! Een derde krijgen is echt genieten! dat klinkt me echt heerlijk in de oren hoop dat ik snel zwanger ben en de rest ook succes !
Wij zijn stiekem al een beetje begonnen hoor! Het enige wat ons dwars zat was de mening van andere! Maar ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en je hoort dan een streepje tekrijgen als je zwanger bent, en ik kreeg alleen aan de boven en onderkant een beetje roze wat zou dat kunnen zijn? Dat ik een beetje zwanger ben! Ik hoop het zo, bedankt voor de lieve berichtjes, Wij hebben besloten onze eigen leventje tebepalen al gaan we het nog wel lastig blijven vinden maar ik merk dat ik niet de enige bent! Groetjes
Ik hoop voor je dat je zwanger bent. De eerste heb ik met de 17 gekregen(erg vroeg),de 2e met 19 en nu op mijn 22e zwanger van onze 3e. Ik heb het tegen iedereen verteld,en niemand vind het vreemd. Mijn vriend heeft een hele goede baan,de toekomst voor de kids is zo goed als zeker,een huisje en een leuke relatie hebben we,wat wil je nog meer.
ik verlies nog wat oud bloed volgens mij.. Maar ik heb een test gedaan en ik had lichte lijnen dus ZWANGER!