Onze dochter Sam is op 18 december om 23:59 uur geboren. Ze is 10 weken te vroeg geboren, dus een echt minimensje. Ook hier was het een spoedkeizersnee ivm zwangerschapsvergiftiging en HELLP en daarbij had zij het erg moeilijk in mijn buik. De komende weken/maanden zal ze nog in het ziekenhuis moeten blijven, maar trots zijn we zeker wel. Daphne
Hoi Daphne, Gefeliciteerd met Sam! Ja 10 weken te vroeg, dan is ze vast heeeel klein. Ik hoop dat ze snel gaat groeien en dat ze lekker met je naar huis kan. Maar ze is nu in goede handen. Liefs, Lotte
Van harte gefeliciteerd met jullie kleintje! Ik hoop dat ze zich verder goed zal ontwikkelen en flink gaat groeien de komende periode!
Gefeliciteerd met de kleine meid, hopleijk mag ze snel naar huis zodat jullie optimaal kunnen gaan genieten!
gefeliciteerd met je meisje (ik vind Sam zooooo'n leuke naam voor een meisje). Ik hoop dat ze snel wat gegroeid is. En hoe is het nu met jou?
Nogmaals gefeliciteerd Daphne, nog steeds raar dat er al een van ons februari mama's is bevallen, we missen je wel maar als die kleine meid weer thuis is hebben we met zn allen genoeg bij te kletsen!
Gefeliciteerd met de geboorte van Sam! Hopelijk verloopt alles goed en mag ze volgende maand mee naar huis!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Daphne met jullie Sam! Idd erg apart dat jij als februari-mama de eerste bent die het leven geschonken heeft aan haar kindje. Ik hoop dat alles goed gaat met kleine Sam en dat je lekker bij ons blijft kletsen!
gefeliciteerd met jullie dochtertje! hopelijk groeit ze snel en is ze groot genoeg om lekker mee naar huis te mogen!
super gefeliciteerd met jullie sam, grappig ons meisje heet ook sam veel mensen moesten wennen aan deze stoere meisjes naam. jullie hebben vast nog een lange weg te gaan, maar het is vast een vechtertje dat moet wel met zo'n naam he. En vergeet je zelf niet he, probeer ook af en toe te rusten, je wil er natuurlijk zo vaak mogelijk naar toe. maar probeer echt te rusten, want je mag denk ik nog wel eventjes. ga ook lekker genieten van jullie lieve kleine sam. ook als is ze heel klein. dikke kus van sam