Hallo! iemand bekend met M&S online-shop? ik heb net een paar dingen besteld voor de eerste keer dus ik ben benieuwd hoe snel het in huis is! ze hebben nog best leuke dingen en heel veel dingen nu in de aanbieding (tip!).
Ik koop ook weleens online en het is meestal de volgende dag al binnen! Merk alleen wel vaak dat het groter valt dan verwacht, maar dat is voor iedereen anders denk. Veel plezier met je nieuwe aankopen!
ik probeer op die site wat rond te kijken alleen gaat het supertraag en sommige dingen worden helemaal niet geopend. Ligt dat aan mij?
ik zag dat mijn bestelling al verzonden is, snel zeg! (heb wel meteen betaald) ja klopt had ik ook dat hij best traag was! weet niet of dat altijd zo is maar misschien door al die actieproducten o ruim vind ik juist wel fijn, hoeft van mij niet te strak te zitten!
Ik heb bij heel veel dingen dat als ik ze wil bestellen, ze gewoon niet aan mn winkelmandje worden toegevoegd!
wel jammer hoor! zouden ze dat zelf nog niet doorhebben of misschien hebben ze er al mails over binnen gehad? ik heb het vandaag besteld en het zou morgen al binnenkomen, dat zou een goeie service zijn!
ik heb ook besteld en direct betaald vanmiddag, maar heb geen bevestigingsmail of iets ontvangen.. Heb ze net een mail gestuurd of ze mijn bestelling wel goed ontvangen hebben, hoor het morgen waarschijnlijk wel.
Kreeg je ook geen pagina te zien waar je bestelnummer op staat? wel raar inderdaad maar als je ook al betaald hebt zullen ze hem wel terug kunnen vinden! hopelijk weet je morgen meer!
ja het stond wel in beeld maar ging er vanuit dat ik dus wel een mail zou krijgen.. maar goed, waarschijnlijk zullen ze het wel terug kunnen vinden dus wacht het nog even af morgen en anders bel ik wel.
Heb net gebeld en heb een track en tracenummer gekregen, chauffeur is onderweg yoehoe! Heb gewoon een hele nieuwe outfit, 8 artikelen voor 60 euro.
wel showen als je het binnen hebt he eens kijken wie hem het eerst in huis heeft! ik ben erg benieuwd naar de spullen ik heb 5 dingen voor 40 euro!
Hier is het binnen hoor! Sommige dingen vallen inderdaad wat groot, maar al met al ben ik tevreden Zal kijken of ik nog wat foto's kan schieten.
ik heb nog niks past zeker niet door de brievenbus?! ben benieuwd hoor! hopelijk komt het wel aan maar dat zal dan wel aan de post liggen?!
ja hier ook bezorgd vanmiddag! valt idd ruim maar wel fijn, vind het juist vaak strak vallen dus dit is prima! best snel voor de 1e keer bestellen en na 1 dag in huis!
Er staan wel leuke dingen op. Denk dat ik even ga passen in de winkel. Als het ruim valt, kan ik misschien wel een maat kleiner nemen. ik zit net tussen 2 maten in namelijk.
je hoeft iig geen maat ruimer te kiezen, zoals ik altijd doe we hebben hier ook een M&S shop, maar als ik erlangs loop denk ik altijd 'laat maar' je moet in de winkel volgens mij goed zoeken voor je wat leuks hebt! toen ik die site zag had ik iig zoiets van ók dat had ik niet verwacht'