Hallo iedereen, Sinds ong een 1,5 maand wonen we in ons nieuwe huisje. Het probleem is alleen dat sinds ik hier woon, bepaalde dingen voel. Voel me gewoon absoluut niet op mijn gemak en voel dat er hier dingen zijn. Heb het een beetje genegeerd. Heb hier zelf ook veel last van gehad toen ik jonger was. Maar nu komt mijn dochter van bijna 5 jaar ineens naar me toe dat er een man (met bepaalde details) steeds op de trap naar haar kijkt. Dacht eerst dat dit eenmalig was maar ze zegt dat dit heel vaak is als ze in bed ligt. Wie kan bepaalde foto's lezen en 'zien' wat in ons huis zit? Ben vnl nieuwsgierig of diegene die persoon zien wat mijn dochter omschrijft en of hij/zij/hun niets kwaads in de zin hebben of wel..
Ik lees even mee, ik zit met hetzelfde sinds mijn zoon er is. Hij heeft het ook over een man heel toevallig...
Kan het niet een dierbare zijn? Ik kan in principe een reading doen, alleen momenteel ben ik daar te druk voor. Heb nog een achterstand qua verzoekjes. Ik kan het zowel op afstand via email met een foto als bij je thuis. Als je dus even geduld heb wil ik het voor beiden van jullie wel doen hoor.
Ah wat lief! Ik zal als het dadelijk wat meer licht buiten is even foto's maken. Ben heel benieuwd of daar wat op te zien is!
@Frummeltje31 & @Maanhaasje : Weet niet goed hoe ik de foto's moet doorsturen? Misschien via email? Als ik jullie emailadres in een pb mag hebben?
Ooh ik ben altijd zo bang voor dit soort dingen. Ik keek wel eens naar Discovery I.D en daar heb je zo'n programma wat the haunting heet....brrrr snap niet waarom ik dit keek. Vorige week kreeg ik visite van een "buurvrouw" een straat hier vandaan, zij doet ook reiki en ik vroeg of zij Julian eens wilde voelen want ik dacht dat hij misschien nog last had van zijn hoofdje en nek vanwege die traumatische bevalling. Julian zat maar te lachen op zijn manier en keek maar langs haar heen zoals hij bij mij ook altijd doet, bleek dat hij de energieën zag van mijn moeder en van mijn schoonmoeder. Dit was goed, ik blij want als hij dan toch dingen ziet dan liever dit dan enge dingen.
Hier wonen we in een huurhuis .. En regelmatig een eng gevoel in onze slaapkamer en de gang en trap. In de slaapkamer net alsof er iemand staat te kijken als ik in bed lig .. Nu ben ik natuurlijk wel erg nieuwsgierig ... Zou je ook een reading voor mij kunnen doen maanhaasje?