Vlekken in kleertjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama van Shaun, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb de tip nodig Shaun heeft 2 shirtjes waar vlekken inzitten in de een zit chocolade melk en de ander spaghettisaus al een nachtje laten weken in vloeibaar vanisch maar het wilt er niet uit. Wat nu????

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Weet niet of het nu nog wil helpen, maar ik doe altijd zo snel mogelijk na de vlek inwrijven met een goede klodder groene zeep, uurtje in laten trekken, wassen op 40 graden en dan is het er 9 van de 10 keer uit.

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Groene zeep dus en waar is dat te koop

4. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Wat helpt bij verouderde vlekken, van HG vlekkenverwijderaar. Je hebt een 'normale' en een wat sterkere variant en die helpt als een malle!! 5 min. inwerktijd en klaar is het. Daar gebeuren hier echt wonderen mee.

5. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
  6. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Tomatenvlekken kun je bleken door het shirtje in de zon te leggen.

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

c1000 bouwmarkten en etos

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    alle rode vlekken krijg je er gewoon uit in de zon, je maakt de plek van de tomaat/pasta/wortel helemaal nat en legt het dan in de volle zon, weg is de vlek

ideaal voor slabbetjes etc.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Spaghettisaus vlekken een poosje in de zon leggen, dat helpt wel, dan bleekt het eruit.
    Verder ben ik ook niet zo'n vlekkenexpert..sorry.

11. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Sunlight zeep (koop ik bij de Jumbo) helpt goed. Vlek goed natmaken en inzepen, daarna in de was.

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  13. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Ik koop het hier bij de vomar, maar de meeste grote supermarkten hebben wel een HG schap tegenwoordig. Anders sommige bouwmarkten en drogisten wel.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Groene zeep; Gewoon in de supermarkt. Zit in een plastic pot. Staat meestal beetje onderin bij de schoonmaakmiddelen.

15. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik gebruik ossengalzeep voor m'n vlekken, ideaal!

16. jettepet

jettepet Niet meer actief

hier ook! De ouderwets shout werkt hier ook prima, opspuiten en inwrijven en laten inwerken, daarna gewoon wassen.

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik gebruik hier altijd ossengalzeep of ik laat het een tijdje weken in de vanish. Persoonlijk vind ik ossegalzeep beter werken, maar vanish gemakkelijker omdat je het er gewoon inmikt en niet iedere vlek apart hoeft in te zepen. Deze twee vind ik persoonlijk het beste werken. Ik heb ook die van de HG geprobeerd en ook groene zeep, maar dat vond ik persoonlijk minder. Helaas heb ik toch ook niet alle vlekken eruit gekregen met de ossegal en vanish (spaghettivlekken), dus helaas werkt het niet altijd. Abbonementje op dit topic dus in de hoop toch de gouden tip tegen te komen :)

Deel Deze Pagina