Ik heb de tip nodig Shaun heeft 2 shirtjes waar vlekken inzitten in de een zit chocolade melk en de ander spaghettisaus al een nachtje laten weken in vloeibaar vanisch maar het wilt er niet uit. Wat nu????
Weet niet of het nu nog wil helpen, maar ik doe altijd zo snel mogelijk na de vlek inwrijven met een goede klodder groene zeep, uurtje in laten trekken, wassen op 40 graden en dan is het er 9 van de 10 keer uit.
Wat helpt bij verouderde vlekken, van HG vlekkenverwijderaar. Je hebt een 'normale' en een wat sterkere variant en die helpt als een malle!! 5 min. inwerktijd en klaar is het. Daar gebeuren hier echt wonderen mee.
alle rode vlekken krijg je er gewoon uit in de zon, je maakt de plek van de tomaat/pasta/wortel helemaal nat en legt het dan in de volle zon, weg is de vlek ideaal voor slabbetjes etc.
Spaghettisaus vlekken een poosje in de zon leggen, dat helpt wel, dan bleekt het eruit. Verder ben ik ook niet zo'n vlekkenexpert..sorry.
Ariël vlekkenmiddel al geprobeert? Ik kreeg er zelfs babypoep mee uit mijn mooie jurk, hij had een spuitluier en die zijn meestal echt pas moeilijk te verwijderen Deze: http://www.drogisterij.net/producten/231x231/869661.jpg
Ik koop het hier bij de vomar, maar de meeste grote supermarkten hebben wel een HG schap tegenwoordig. Anders sommige bouwmarkten en drogisten wel.
Groene zeep; Gewoon in de supermarkt. Zit in een plastic pot. Staat meestal beetje onderin bij de schoonmaakmiddelen.
hier ook! De ouderwets shout werkt hier ook prima, opspuiten en inwrijven en laten inwerken, daarna gewoon wassen.
Ik gebruik hier altijd ossengalzeep of ik laat het een tijdje weken in de vanish. Persoonlijk vind ik ossegalzeep beter werken, maar vanish gemakkelijker omdat je het er gewoon inmikt en niet iedere vlek apart hoeft in te zepen. Deze twee vind ik persoonlijk het beste werken. Ik heb ook die van de HG geprobeerd en ook groene zeep, maar dat vond ik persoonlijk minder. Helaas heb ik toch ook niet alle vlekken eruit gekregen met de ossegal en vanish (spaghettivlekken), dus helaas werkt het niet altijd. Abbonementje op dit topic dus in de hoop toch de gouden tip tegen te komen