Het is lekker! Ben helemaal geen bier-drinker maar dit is goed te zuipen. Bij de C1000 wel erg duur, ik heb het voor de helft goedkoper bij de plaatselijke slijter.
Hebben jullie die tv-reclame al gezien? hihi Wat een heerlijke over-the-top reclame, moet er elke keer om glimlachen. Een goeie tegenhanger voor al het vrouwelijk bloot op tv.
Ik ben Jillz ook aan het buzzen. Lekker spul is het, zeker nu met dat terrasjes weer. Tot nu toe nog niemand gehad die het niet lekker vond.
Mmmm, er zijn hier ondertussen al behoorlijk wat flesjes doorheen gegaan. Lekker spulletje en ja, inderdaad....die reclame is heerlijk over the top. Ik word wel helemaal vrolijk van dat heerlijke muziekje enne wat mannelijk bloot als tegenwicht tegen al het vrouwelijk schoon vind ik ook zeker niet verkeerd. Mag wat mij betreft wel meer
Ja hoor het si een lekker drankje! Ik heb het een half jaar geleden al op op een ladies avond. Waar diverse stand stonden van lingerie, parfum, kleding, tassen enz enz
't Spijt me, maar ik vind de reclame nogal een hoog homo-gehalte hebben. Maar meiden: proost!! Ik hou het nog even bij de sinas...