Een meidesnaam hebben we al, maar twijfelen nog aan de jongensnaam, wel hebben we nu een lijstje met de favo namen: Ons zoontje heet Roan dus de naam moet wel passen Mike Nick (vind mn man wat minder) Luca Alleen heet het nieuwe hondje van onze buren Luca.........Grrrrrrrrr haha Want de naam vonden we wel erg leuk! Wat vinden jullie? Ohh ja mocht het een meisje worden word het of Evi of Nina
Luca vind ik wel het mooist staan bij Roan -maarja, die hond van de buren, voelt dan wel een beetje vervelend
Luca vind ik ook erg leuk ( jammer van die hond inderdaad. Geef een hond gewoon een hondennaam ) Misschien Liam?
Luca vind ik ook wel het beste aansluiten, dan moet je ff het gevoel opzij zetten dat de hond van je buren zo heet... Wel lastig, als jij straks je kind zou roepen staat er ineens een hond voor je hahaha das wel een dilemma denk ik
Daar baal ik ook wel van idd! Geef je hond idd gewoon een hondennaam!!!!!! Maar goed we hebben nog wel even de tijd om bedenken... en bedankt voor de andere namen , maar blijf toch bij het lijstje.... anders komen we er nooit meer uit haha
Oke dank jullie! Mike vinden we idd heel leuk, maar toch blijft de naam Luca ook in mn gedachten...... Alleen die hond van de buren! Grrrrr hahaha
Hebben jullie veel contact met de buren en zijn jullie van plan daar lang te blijven wonen? Het is inderdaad niet leuk als de buurman zijn hond roept en jullie zoontje om kijkt... Liam vind ik ook leuk bij Roan!
Nou we wonen hier pas....haha En goed contact...nou gewoon hallo en dag! dus vrienddelijk naar elkaar en soms een praatje verder niet! Maar idd daar zit ik dus mee dan roep ik mijn kind en dan komt de hond van de buren aan..........haha Beetje lullig Maar goed t is nog niet zover...
ik zou LUKA kiezen....zo heet onze zoon....veel mensen hebben idd wel een luca (italiaanse versie, vaak is de uitspraak luukaa) maar wij hebben voor de kroatische versie, uitspraak loeka bij dit frummelke kwam ik er laatst achter dat de hond die kennissen pas hadden aangeschaft ook zo heet, heb even getwijfeld, maar blijft toch bovenaan staan.... Roan hadden we trouwens eerst ook, maar mijn beste vriendin heeft haar zoon zo ook genoemd!