ik zoek een goede stijltang

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zoek een hele goeie stijltang maar wel betaalbaar... Ik heb vrij lang haar dus het moet echt een goeie zijn. Iemand tips?

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik ben kapster, en heb dus heel wat ervaring met stijltangen.
    Wat echt de állerbeste stijltang is, is de Chi (150 euro). Deze is wel erg duur, dus wellicht bedoel je iets wat meer betaalbaar is. Als ik jou was zou ik dan toch niet kiezen voor een stijltang van 20 euro, omdat je hier nooit de punten goed mee kan doen, en ik ben er zelf niet echt te vreden over, dus geldverspilling. Het blijft dan springerig in de punten. Dit omdat de 2 warmtevlakken nooit helemaal goed aansluiten. Hier moet je echt op letten, sommige sluiten alleen bij de punt van de stijltang. Ik heb ook een Remmington Shine (55 euro) lichtblauw (Remington Shine Therapy Straightener S9950 - Bodycareshop.nl). Deze vind ik zelf ook heel erg goed, en is iets betaalbaarder. Wat ik wel vind, is dat je 'm op 200 graden of hoger moet zetten, omdat anders te punten nog steeds springerig blijven. Maar als je je haar hebt gewassen en geföhnt, en daarna gestijld met de Remmington of de Chi, hoef je het tot de volgende wasbeurt niet meer te stijlen, dat is wel met de goedkope stijltangen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    de chi heb je daar ook een link van? 150 euro is ook te doen hoor:)

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
  5. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Inderdaad zonder twijfel de chi tang. Heb diverse gehad, maar niks komt in de buurt van de chi. Gaat sneller, haar wordt er zachter van. Vind m ideaal en is zijn geld echt waard! :)

6. Muizzy

Muizzy Lid

26 mrt 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook de Chi en ben er super teveden over!!!:D
    Ik heb lang haar geknipt in laagjes, maar krijg het snel en makkelijk helemaal plat met de Chi.
    En inderdaad, 1 keer stijlen na een wasbeurt is genoeg om het goed te laten zitten tot de volgende!
    Naar mijn mening is het die 150 euro zeker waard:)

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb er trouwens een van Wahl. Ik heb ook erg lang haar en ben zeer tevreden over deze stijltang. Deze heb ik een paar jaar geleden bij de kapper gekocht. Ook de punten gaan prima.

8. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Als je 100-150 euro te doen vindt, dan raad ik 'm je écht aan! Hij is echt de allerbeste! Je kan 'm via internet kopen, maar als je 'm liever in de winkel koopt, moet je 'm bestellen bij Cosmo Kapper. Volgens mij zijn hun een van de enige die 'm leveren. Je kan 'm dus niet bij de MediaMarkt ofzo kopen.
    Om je haar extra stijl te houden (ook als het een beetje vochtig is buiten) raad ik je aan om na het stijlen een heeeel klein beetje (3 druppeltjes bij lang haar) BioSilk erin te doen. Ik ben echt helemaal weg van dat spul! Ook deze kun je volgens mij alleen via internet op kappersgroothandel kopen.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik ga straks eens even kijken ik vind die van pink ribbon wel stoer :D en ik steun ook nog eens borstkanker! 2 vliegen in 1 klap

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb er eentje gevonden vandaag in duitsland hebben ze ook zo een in de kapperswinkel alleen onder een andere naam en heb er 90 euro voor betaald ik ga hem morgen proberen ik ben benieuwd.. Iemand mss tips hoe het snel gaat want wordt m'n eerste keer proberen met dat ding:) en ik heb best dik haar

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Niet te dikke lokken in een keer proberen te stylen. Gewoon pluk voor pluk en niet te lang op een plek houden natuurlijk ;) En dan bovenaan beginnen en langzaam naar beneden halen. Zorg wel dat je van te voren je haren goed kamt! En niet op vochtig/nat haar! Is erg slecht voor je haar.

12. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster

Ik ben ook kapster en deze is inderdaad prima... Wij verkopen hem voor 99,- euro!!!
    Maar als je tot de 150,- wilt gaan kan je het beste toch de Chi kopen... Echt er is geen betere!!!!!

13. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster

Ik denk zelf dat ie bij elke kapsalon te bestellen is want dit gaat via de groothandels...
    En elke salon besteld spullen via de groothandel (handschoenen, scharen, kammen, borstels enz)
    Werk zelf bij Hairmaxx en ook wij kunnen er makkelijk aan komen

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    en mamabeer? heb je hem al geprobeerd?

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja hij is echt goed! ben er helemaal blij mee! ik lijk niet meer op tina turner:D

Deel Deze Pagina