fles en borst weigeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door anno103, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

of eigenlijk help
    sinds woensdag doet mijn dochter moeilijk aan de borst, 3 slokken drinken en dan ophouden en recht willen gaan zitten, bij haar een teken dat ze klaar is.
    vrijdag ging het beter maar vandaag heeft ze nog maar 1 voeding op vanmorgen om half 5
    ze is sowieso een flesweigeraar, of ja alles waar vocht uit komt dus nu ben ik bang voor mijn productie en voor het vocht wat ze binnen krijgt.
    verder is ze vrolijk, eenkennig en slaapt en eet verder goed.
    ze is nu 8 maanden.
    weet iemand raad?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Kan dit niet de 8 maanden sprong zijn? hierover wordt gezegd dat je kindje dan behoorlijk moeilijk kan gaan doen met eten? Even doorbijten dus, ze gaat weer vanzelf drinken. Maar wat betreft het fles weigeren? Misschien iedere keer eerst borst aanbieden, evt gekolfde melk en anders niets. Ze krijgt vanzelf honger. Moeilijk hoor! Sterkte.

3. dank je ben ondertussen flink op zoek gegaan en ik evrwacht ook de 8 maanden sprong
    zoals het in het oei ik groei boek staat zo doet ze precies dus lijkt me wel
    papa is iig ook niet meer goed enzo dus hoort er allemaal bij
    ook haar groente wilde ze niet echt

idd even doorbijten en de fles zien we dan wel.
    heb met het cb overlegd dat we dan pap of yoghurt aanbieden
    hopelijk blijft mijn productie op peil en kan ik lekker doorgaan met bv

iig bedankt voor je reactie

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Om je productie op peil te houden is het misschien verstandig om even wat bij te kolven dan? Heb je straks in ieder geval geen last van enorme regeldagen als de sprong weer achter de rug is, ;)

Deel Deze Pagina