He super nieuws zeg Jinky! Gewoon een nieuwe baan! Ben blij voor je! Mss is dit een goed teken dat alles goedkomt deze maand Trouwens wat dat wel of niet vrijen tijdens de wachtweken betreft hebben wij bij de laatste poging helemaal niets gedaan... die k*tbolletjes waren echt een smerig goedje dus ik moest er niet aan denken dat mijn mannetje aan mij zou zitten soms denk ik wel dat het daarmee weer juist wel gelukt is (je probeert toch redenen te vinden he)!
Dankjulliewel! Ik hoop het! Marisha: wat betreft gemeenschap heb ik al 1 keer gezondigd Achteraf gezien baalde ik ervan, omdat ik me weer zorgen ging maken.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job. Dat heb je snel gedaan Wanneer ga je beginnen en is het vlakbij huis? Super hoor, nu op naar het volgende goed nieuws. Ik heb al 2x gezondigd, snap hoe je je voelt. Ik voel me nl. ook schuldig. Maar aan de andere kant, ik heb al eens een cyclus gehad waarbij ik niets heb gedaan in de wachtweken en dat hielp ook niet. Je weet niet wat goed is en wat slecht. In beide gevallen zal je jezelf gek maken en denken dat je het verkeerd doet. Voor vandaag maar even genieten. Je hebt een baan!
jinky super meid van je nieuwe baan... een goed teken raar gevoel in je buik ik ga zo voor je duimen!
Dankjulliewel! en marieke bedankt voor het duimen, lief van je! Ik ben zeker aan het genieten van het gevoel dat ik een nieuwe baan heb Het is ongeveer kwartier tot 20 min. met de auto, het is wel te doen. Hopefully: we maken ons inderdaad zelf alleen maar gek, maarja wat doe je er aan Groetjes Jinky
Hé, wat lees ik nu? Een nieuwe baan?! Nog meer goed nieuws! Ik hoop zo dat dat goede nieuws zich voortzet, ik duim voor je!
Jinky, Als ik terugkom wil ik vet positief nieuws horen. Waarschijnlijk kan ik niet wachten en zal ik daar het internet opzoeken. xxx
Heelveel plezier meis, geniet lekker van je vakantie! Ik hoop heel erg dat we allebei positief nieuws hebben als je weer terug bent! Ik zal je missen, Liefs jinky
Hoi Jinky, Alweer een paar dagen om. Sterkte met de laatste daagjes meid, ik duim voor je. Liefs Zora
Dankjulliewel! Nog 4 dagen, ik ben dit weekend weg, dus waarschijnlijk wel wat afleiding. Lief dat jullie aan mij denken!
Hi Jinky, ik had nog niet gelezen van je nieuwe baan, super zeg! Nog een paar moeilijke daagjes aftellen meid! Denk aan je!
Jinky: ook met kramp kan het nog alle kanten op meid. Probeer positief te blijven. Ik blijf duimen. Hoe was je weekendje? Jullie zijn toch weg geweest? gr vruchtje
Dankjulliewel! Weekendje was gezellig! Lekker met mijn moeder op stap geweest. Sinds vandaag menstruatiekramp, maar eigenlijk alleen als ik in beweging kom, wanneer ik zit gaat het heel goed en allerlei steekjes, ik ben zo bang dat ik morgen ongesteld ga worden, dan zit ik op dpo 14. Had jij ook kramp vruchtje? en hoe was jullie weekend? Groetjes Jinky
He meis, kramp zegt nog niks, kijk naar mij. Krampen die niet van menstruatie krampen te onderscheiden zijn en dat de hele nacht door... Je kan beter afgaan op je intuitie denk ik wel eens. Spannend joh, ik wist niet dat je al op 14 dpo zat. Ik ga heel hard aan je denken morgen en hopen dat het weg blijft!
Bedankt voor je berichtje meis, Sterkte en denk aan je! Ik heb nu ook de hele nacht krampen gehad,ik weet soms niet meer wat voor kramp het is, maar het trekt naar mijn onderrug, vaak wakker geweest en dan is de kramp even weg, maar na een paar minuten is het er weer. en als ik rustig zit is het ook even weg. Ik neem aan dat we vandaag meer weten als ik niet ongesteld wordt ga ik testen en als ik zo lees kan het nog steeds beide kanten op. Ik hoop het zo, maar ben toch zo bang. Liefs Jinky
Menstruatiekramp gaat af en toe over naar darmkrampen en misselijkheid. Ik kan me herinneren dat ik dit een paar maanden terug na de 3e iui ook had en toen werd ik één dag overtijd toch nog ongesteld, ik vrees ervoor..
Pffff, spannend hier zie ik Jinky! Hopelijk heeft die misselijkheid toch wel iets positiefs te betekenen maar het kan natuurlijk ook van de spanning zijn! Hier draaien de duimen hoor! Wanneer ga je juist testen? Morgen als de duivels er nog niet zijn? Ik hoop het voor je hoor!