Ohhhh jinky het wordt nu erg spannend meis. Je zit al op dpo 14 Smile. Ik werd al op dpo 11 ongie. Ik duim me te pletter. Wanneer wil je eventueel gaan testen? Ik moet zeggen het klinkt allemaal erg positief! gr vruchtje
Morgen ga ik testen, denk ik, als ik het durf. Ik was eigenlijk van plan vandaag te testen, maar door al die krampen durfde ik niet meer. Ik durf niet te hopen door de krampen en omdat ik ze bij de 3e iui ook had, maar toch heb je hoop, heel verwarrend. Hoe gaat het met jullie? Liefs Jinky
Lieve Jinky, ik heb ook zoveel kramp gehad de laatste dagen (en nog bij vlagen), je ziet mijn resultaat nu ook! Het zegt niets. Heel veel sterkte en bedankt voor je felicitaties, ik durf het er bijna nog niet over te hebben, het is zo onwerkelijk allemaal. Liefs, Annerie
Hey meis, praat er maar lekker veel over dan ga je het vanzelf geloven! Ik vind het nu zo spannend worden, ik ga morgen toch maar testen
annerie: Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Jinky: pfff ik ben net zo zenuwachtig als jou. Ik heb er goed gevoel over, maar wil je niet voor niets blij maken natuurlijk.
nou meiden, net toch even getest, zo'n raar gevoel in mijn buik en een hele duidelijk positieve test! Ik besef het niet, maar het voelt nu al geweldig, ik ben helemaal aan het trillen
jinky! ik kom weer even kijken na een lange tijd, en zie als eerste dit goede nieuws! geweldig meid, proficiat! Die chinese kruiden gaan over de toonbank vliegen denk ik nu! wauw zeg, het gaat goed met de zwangeren!
wel oke hoor, helemaal klaar voor het ivf traject. En na dit goede nieuws geloof ik er weer hélemaal in! Besef je het ondertussen een beetje, lijkt me zo raar, een positieve test in handen te hebben, kan me voorstellen dat je staat te trillen op je benen. Weet je mannetje het al?
Mijn mannetje weet het en kan niet meer stoppen met glimlachen en ik ben nog steeds aan het trillen,tenminste zo voelt het, zo onwerkelijk om nu een positieve test te hebben. Ik besef het ook nog niet. Meis, jullie zijn nu snel aan de beurt, ivf heeft voor zoveel wonderen gezorgd, denk aan je
AAAAAAAAAHHHHHHHHH Gefeliciteerd!!!!! Helemaal super zeg, en hou die glimlach nog maar heel lang op je gezicht. P.s. ik wil graag een bestelling plaatsen voor chinese kruiden, ha, ha
super gefeliciteerd meid ben echt zooooooooooooooooo blij voor jullie ik zei toch dat ik er een goed gevoel over had