Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb morgen een afspraak bij de acupuncturist, hij gaat dan met acupunctuur proberen mijn menstruatie op te wekken, spannend. Daan81: Er is niet echt een aantal afspraken te zeggen, het hangt heel erg van je situatie af, ik ben nu in ongeveer 1,5 mnd 3 keer geweest, geloof ik. Maarja als ik wel gewoon na een maand ongesteld was geworden dan was het al weer anders gelopen. Ben je goed verzekerd? Ik zou zeker bellen, wie weet brengt het veel goeds. Succes! Laat je het me weten hoe het bevalt? hopefully: ik kan nu al zeggen dat ik het fijn vind om een eigen topic te hebben. Wat fijn dat je 3e iui inzicht is! Groetjes Jinky
en oja Daan zorg wel dat je acupunctuur aangesloten is bij het NVA, geloof ik, zodat je de kosten vergoed krijgt!
hopelijk helpt het goed jinky, en wordt je gauw ongesteld. (klinkt toch raar hè hier op een zwangerschapstopic )
Ja, klinkt inderdaad raar wies, maar ja je moet toch ongesteld worden, wil je zwanger kunnen raken , knuff
Spannend morgen, hebben we alle twee een spannende dag. Ik ben blij dat ik deze maand toch nog kan meepakken, was al bang dat het deze maand zou mislukken en volgende maand ook ivm vakantie. Weet je al wat ze precies bij je gaan doen. Gaan ze bepaalde plekken stimuleren? Als ik van de week meer tijd heb zal ik me ook eens storten op een eigen topic. Dikke knuff
Hmmm...ik vind het toch allemaal wel interessant hoor dat acupunctuur Ik ben benieuwd, ik blijf je topic volgen! Liefs
Hey Jinky, bedankt voor je steun in mijn topic, dat doet een mens goed. Ik wil jou ook heel veel succes wensen. Dat je ongi maar snel op gang mag komen en je IUI van start kan gaan. Liefs Hope
haha ja..ik sta daar wel open voor. Ik vind het allemaal wel mysterieus 2 vrouwen die ik ken bijvoorbeeld zaten heeeel erg lang in de medische molen en wilden iets anders proberen... Nou na 4-6 maanden kruidendrankjes, naalden etc.. zijn ze zwanger geworden! Er is zeker hoop Ik zit onder behandeling met ovulatie inductie. Dit is dag 5 na pregnyl(moet nog tot dag 17 wachten voor een test :x ) Als het nu weer niet lukt ga ik eff kijken bij nieuwetijdse geneeswijzen..www.ntgw.nl Ziet er ook aardig uit. Nou meis...nogmaals good luck!
Hoi Jinky, Ik wil je ook even persoonlijk heel veel sterkte en succes wensen. Ik wacht overigens ook op mijn menstruatie alvorens verder te kunnen met het traject. Ben me nu aan t inlezen in acupunctuur en evt. chineze kruiden. Heb je er goede ervaringen mee? Weet je toevallig een goed adres omgeving A'dam? Veel sterkte & liefs, Ciara
He Jinky, Hoe was het vandaag bij de acupuncturist? Bedankt nog voor je tip. Ik heb net gebeld voor een afspraak en kan 19 augustus er terecht. En de praktijk is bij de NVA aangesloten. Gr. Daan
Hope: dankjewel meid! elkaar steunen is het minst wat we voor elkaar kunnen doen waterlelie: goeie ervaringen hoor ik altijd graag. Spannende dagen voor jou dus, zal voor je duimen. Ciara: we zijn nog niet lang bezig in de alternatieve geneeswijze, dus kan nog niet echt ervaringen vertellen, door mijn lange cyclus lopen we ook een beetje achter. Ik weet niet zo uit mijn hoofd een goede acupunctuur in amsterdam,maar www.acupunctuur.nl is daar de juiste site voor, allerlei acupuncturisten die lid zijn van nva in heel Nederland. Succes! Houd je mij ook op de hoogte? Daan81: oh wat goed dat je een afspraak hebt staan! ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen. hopefully: Hoe is het vandaag bij jou gegaan? Ik heb vanmiddag acupunctuur gehad, 3 naalden in mijn voet en 1 in mijn pols. Als ik morgen ongesteld wordt dan gaan we vrijdag meteen beginnen aan mijn nieuwe cyclus en anders vrijdag opnieuw acupunctuur. Eventueel als het nodig is volgende week ook nog een keer, maar het kan ook zijn dat ik nu heel snel ongesteld wordt, dat hoop ik dan maar. Daarbij moet ik de kruiden blijven nemen. Spannend! Bedabkt voor al jullie berichtjes en medeleven weer! Groetjes jinky
Jee, wat grappig in je voet en in je pols. Dat zijn nou niet de plekken waar ik het verwacht. Wat staat het ook allemaal weer in verbinding met elkaar. Bedankt voor je lieve berichtje op Wies haar topic. Heb de 3e IUI gelukkig gered, dus we zullen het maar positief gaan bekijken en de hoop niet opgeven. Ik ga voor jou hard wensen dat je ongi er snel is. xxx
Hee Jinky, hoe is het nu? Hopelijk doen de naaldjes hun werk! Ze stoppen ze inderdaad op gekke plekken. Ik duim voor snel bloed! Dikke kus!
Hai Jinky, Jij ook bedankt voor je lieve berichtje Spannend hoor dat je al begonnen bent...het is net een extra traject ernaast he...maar dan eentje die lief voor t lijfje is. Ik heb er ook een gevonden, ben gister geweest maar nog niet geprikt. Ze is ook arts wat ik toch wel een prettig idee vind. Ik heb Chinese kruiden gekregen genaamd Woman's Treasure...met zo'n prachtige naam moet het wel lukken toch? Ik blijf je volgen... Sterkte & succes! Liefs, Ciara