He bah, dat schiet ook echt helemaal niet op. Nou, misschien morgen dan... Women's treasure klinkt inderdaad heel mooi. Nu maar hopen dat het ook doet wat we hopen. xxx
Inderdaad srb, dat schiet echt niet op, nou weet ik wel dat ik erg ongeduldig, maar ik ben het wachten dan ook zo zat, bah en hoe later mijn menstruatie begint, hoe later ik met de kruiden kan beginnen voor de eerste deel van mijn cyclus en hoe later ik weer met iui kan beginnen.
ik kom net weer terug van de acupunctuur, hij heeft wat extra naaldjes gezet voor een extra stimulatie. We wachten weer af, woensdag weer een afspraak en ik hoop heel erg dat we dan verder kunnen met de volgende cyclus, Groetjes Jinky
Pfff, nog steeds geen bloed... kan me voorstellen dat je erg ongeduldig wordt! Hopelijk helpt deze sessie beter en wordt je dit weekend ongi!
Jinky, ik denk nog steeds aan je hoor. Hoe is je sessie vandaag gegaan? Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, ik zou ook helemaal gek worden, dat heb ik normaal al als ik ergens geen impact op heb.
hopefully: de sessie ging goed, hij heeft wat extra naaldjes gezet voor een extra stimulatie. Woensdag heb ik weer een afspraak staan, hopelijk kunnen we dan aan mijn nieuwe cyclus beginnen. Ik heb wel het gevoel dat mijn menstruatie eraan gaat komen, zere tepels en af en toe kramp. Ik ben van het weekend weg en ik krijg daarna een week lang bezoek, dus ik ben even niet online. Hoe gaat het met jou, hopefully? Houd je het een beetje vol in die wachtweken?
Ik hou het nog even vol. Deze week is snel gelukkig voorbij gegaan, nu nog 2 weken. Ik zal zelf het weekend ook niet veel online zijn, ben veel buiten de deur. Fijn weekend!
jinky, bedankt voor je bemoedigende woorden bij mijn topic. Ik zal jou ook in de gaten houden hoe het gaat, iig veel succes met de iui in september en ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt liefs caro
En, hoe is het vandaag? Het is echt zo frustrerend he, zo lang moeten wachten op iets waar je normaal gesproken zo van baalt... Hopelijk hebben de naalden van gisteren succes! xxx
Hey Jinky, ik lees net voor het eerst je topic. Wat vervelend dat je menstruatie maar niet op gang komt. Ik hoop dat de acupunctuur je helpt. Het mag dan onhandig zijn, menstrueren tijdens een weekend weg, maar ik denk dat we hier allemaal wel gewend zijn aan het feit dat goed nieuws er soms niet zo charmant uitziet. Sterkte! Belle.
He Jinky, Gisteren een testje gedaan, helaas negatief Super balen...zelfs na de pregnyl prik willen de eitjes niet springen Ik neem nu eff rust en 20 augustus een gesprek met de hoofdgynaecoloog over wat ons volgende project gaat worden.. Ik heb vandaag op i-net rondgekeken over acupunctuur. Ik heb gelukkig een goede gevonden in Amsterdam. Morgen ga ik haar bellen.. Ik hou je wel op de hoogte, ben erg benieuwd of het bij mij zal helpen. Liefs
jinky, hoe is het met je? Hopelijk zijn de duivels al gearriveerd. de krampen is al een goed teken in ieder geval! Fijn weekend gehad?
Jinky, het weekend is ondertussen al wel weer voorbij! Tijd voor een update trek je het nog meis? Nog steeds niet ongi of ondertussen al wel? Hele dikke knuffel van mij hoor!