Wat ontzettend fijn dat je ongesteld bent geworden zeg! Nu er weer tegenaan met die mooie kruiden! Ik duim voor je. Dikke knuffel!
Hi Jinky, hier alles ok hoor, begint wat pijn te doen en moe, maar vol goede moed. En jij dan, je schreef bij Wies niet hoe het met jou zelf gaat?! Gaat ie?
Jinky, fijn te horen dat je eindelijk ongi bent geworden, wat een cyclus was dat zeg! Hoe is het nu inderdaad verder met je, heb je weer goede hoop? Wanneer gaan jullie nu verder met de iui? Ik hoop in ieder geval dat de kruiden goed gaan werken. xx wies
Vandaag naar de gyn. geweest en er waren nog geen eitjes aan het groeien (nu cyclusdag 11), slijmvlies was ook nog erg dun, was wel even een tegenvaller. De gyn. dacht dat we met iui begonnen. Dat had dus deze maand weer gekund en ik dacht pas in september, ik had toch best graag weer willen beginnen deze maand, samen met de kruiden en ik baalde er ook wel van dat ik het niet wist, helemaal omdat er nog geen eitjes aan het groeien zijn, d.m.v. de kruiden Ik heb de acupunctuur gebeld en ik heb een hogere dosis van de kruiden gekregen. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo en dan hopen we heel erg dat er een eitje aan het groeien is, want dan krijgen we deze maand een iui in eigen cyclus. Wanneer er dinsdag geen eitje groeit dan krijgen we van onze gyn. wat mee om de menstruatie op te wekken, zodat we niet weer ruim 2 mnd op mijn menstruatie hoeven te wachten. Gisteren mijn schoonzusje op bezoek geweest met haar mooie zwangere buik en haar kindje van 2 jaar en dan merk ik toch weer hoe erg het aan mij vreet, daarom houd ik me even op de achtergrond, dinsdag vertel ik jullie hoe het gegaan is. Bedankt voor al jullie berichtjes, het geeft mij heel veel steun!!! Liefs jinky
jinky, ik duim voor je meid dat ze volgende week gegroeid zijn en je toch nog een iui kan doen, zou mooi zijn. Het is altijd zo confronterend als er naasten met kinderen of/en zwangeren buiken rondlopen, kan goed begrijpen dat het even teveel wordt. Heel veel sterkte meid, ik zal voor je duimen.
Hele dikke knuffel Jinky! Hopelijk gaat er wat groeien en heb je dinsdag goed nieuws! Begrijpelijk dat je je af en toe even terug moet trekken om rust te hebben... we weten nu dat we ons niet ongerust moeten maken! Alvast een fijn weekend!
Dank jullie wel! Wies: hoe gaat het op het wachtbankje? Marisha: bedankt voor je oneindige steun! Hopefully, we gaan er weer voor deze maand, knuff
He wat balen Jinky. We gaan er gewoon voor dat er dinsdag wat moois te zien is! Ik duim voor je! Liefs Daan
Heel veel sterkte tot aan dinsdag & op dinsdag! En ondertussen begrijp ik best dat je even afzijdig houdt. Dikke knuffel!
Thanks meiden! Nog een paar dagen, voel ondertussen wel meer in mijn buik, maar helaas weet ik dat mijn lichaam me voor de gek kan houden. Ik droom wel lekker met het idee dat we volgende week weer een iui behandeling gaan krijgen en anders volgende maand,dat is ook een fijn idee. Liefs Jinky
Hai, Nou de is hier eindelijk ook gestart (na 58 dagen en m.b.v. duphaston) en vanavond gaat het derde shot Puregon er al weer in. Vrijdag de eerste follikelmeting. Vorige week dinsdag ben ik begonnen met acupuncuur, moet zeggen dat ik het erg bijzonder en prettig vond. Donderdag ga ik weer. Ik krijg alleen geen kruiden, mag ik vragen waarvoor jij die krijgt? Nou ik ga hard voor je duimen dinsdag! Liefs Daan
daan: fijn dat jij ook weer verder kan, veel succes! Ik krijg kruiden om een eisprong te stimuleren. Van mezelf heb ik lange, onregelmatige cyclussen en uit de eenmalige bloedtest een jaar geleden bleek dat er die maand geen eisprong was geweest. Ik hoop door de kruiden nu wel elke maand een eisprong te krijgen en daardoor de kans op een spontane zwangerschap ook te vergroten. Hopefully: bedankt meid! hoe gaat het met jou? Groetjes Jinky
Met mij gaat het wel weer. Heb gister een schoonmaak woede gehad met tussendoor janken, mannetje uitschelden en noem maar op. Maar das er nu lekker uit. We gaan er maar weer vol goede moed tegen aan. Hopelijk met een eisprong die optijd springt. Het wordt gewoon onze maand Jinky!