Dankjulliewel! Mijn gevoel is dubbel, vanweg steekjes en zeurend gevoel denk ik dat er wel een eitje aan het groeien, maar het kan ook zijn dat het niks blijkt te zijn, dus dan is de teleurstelling wel weer even groot. We blijven positief, door de extra dosis kruiden is er nu misschien wel een groter eitje te zien, dat zou zo fantastisch zijn! Hopefully: Meid, fijn dat je er weer vol goede moed tegen aan gaat, wat kunnen we meer dan dat, ik hoop dat je ei op tijd gaat springen, ik duim voor je. We gaan er samen tegen aan! knuff Jinky
pff, wat een ochtend wachtkamer vol met zwangeren, die super vrolijk zijn(groot gelijk natuurlijk ) en de rest bestond uit iui'ers(om het zo maar even te zeggen) Kon alleen maar denken(ongeveer) tijdens een uur lang wachten, wanneer mag ik? al dat wachten wordt er gek van. Eindelijk mocht ik naar binnen, mijn slijmvlies was een stuk dikker, dus dat is positief, maar gyn. had een groter eitje verwacht of gehoopt na slijmvlies gezien te hebben. Er was 1 eitje van 12 mm. Het kan positief zijn, maar het kan ook van niet, we weten niet of het eitje nog groter wordt. De gyn. vond het natuurlijk aan de late kant op cd 16. Ik heb zelf de hoop omdat ik halverwege de cyclus een hogere dosis kruiden heb gekregen en daarvoor dus een te lage dosis kreeg dat het misschien later op gang komt en dat het eitje gewoon wat later springt. Ik heb vrijdag weer een afspraak voor een echo, dus kunnen we weer even in spanning zitten. Ik hoop maar dat het eitje nog lekker even groeit, anders gaat deze cyclus langzaam aan ook weer naar de lange kant toe. Raar maar waar, door deze spanning, heb ik het alweer even gehad, terwijl we weer zo graag willen beginnen Bedankt voor al jullie lieve reacties en geduim Groetjes Jinky
hey Jinky wat balen zeg Ik hoop dat je eitje fijn doorgroeit wat zegt jou gyn er van dat je kruiden gebruikt? Mischien gewoon een idee om aan de clomid en pregnyl te gaan?
Ha Jinky, ik zou weg gaan, maar we zijn na een kort nachtje slapen weer terug gekomen. Mijn lieve oude Siamees is ziek, dus we brengen deze rustweek maar lekker thuis door. Anyway, wat ik wilde zeggen, nou kon ik tenminste jouw nieuws even lezen. Op zich toch nog alle reden om optimistisch te zijn?! Je zal zeker niet de enige zijn van wie het eitje pas springt op dag 21 of 22, dat heb ik ook wel een paar keer gehad. Ik heb me altijd laten vertellen dat follikels in principe 2mm per dag groeien, dus dan zou je die 19mm echt wel halen. Ik hoop het maar joh! Vrijdag dus meer nieuws. Weer wachten, weer geduld, tjemig, als wij eens allemaal betaald kregen voor de uren dat we ''geduldig'' zitten te wachten... Nou meis, ik heb goede moed voor je, en duim natuurlijk voor je eitje! Hier alles redelijk ok. Nog wel wat last van eierstokken en ik voel 's nachts ongi-achtige krampen, maar dat komt misschien wel door de IVF en/of hormonen. Ben alleen beetje verdrietig over mijn katje natuurlijk. Hopefully, arme vriend van jou , maar dat kan ie vast hebben, en als het oplucht, dan moet het er gewoon even uit toch!
Eva: heelveel beterschap met je katje, wat naar zeg Ik heb zelf ook 2 katten en als die zich niet lekker voelen dan voel ik me ook niet lekker. Bedankt voor je lieve woorden, meis en optimisme, dat is wat een mens nodig heeft. Ik hoop heel erg dat mijn eitje vrijdag 19 mm, dan is het toch min of meer spontaan gekomen , zonder hormonen tenminste. Dat zou geweldig zijn en dan krijgen we ook nog een iui deze maand en dan we weer bidden en hopen. Fijn dat het voor de rest goed gaat met je, het lijkt me logisch dat je eierstokken en baarmoeder wat zeuren, het is toch niet niks, punctie en terugplaatsing, ga in ieder geval lekker uitrusten, al is het nu thuis. Dikke knuffel voor je katje! Danjo: Dankjewel! mijn gyn. weet dat ik kruiden gebruik, hij zei bij de vorige afspraak dat hij toch echt denkt dat ik hormonen nodig heb om een eisprong te krijgen, dus hij was vandaag ook nogal sceptisch. Hij vindt het zoiezo aan de late kant(cd16), maar we zien wel. Hij heeft zelf aangegeven dat we vrijdag weer gaan kijken, dus hij heeft wel hoop Ik heb veel vertrouwen in de alternatieve geneeswijze. Deze keer was ik te laat voor clomid, ik wist niet dat ze al weer begonnen met iui, maar volgende maand begin ik wel weer met clomid samen met de kruiden en iui Jij zit ook weer aan de clomid? gaat het een beetje met de hormonen? Groetjes Jinky
Wat jammer dat ze nog niet mega gegroeid zijn, maar geef de hoop niet op. Mijn vroegste eisprong in de mmm was niet voor dag 17 en ik ben nu zelfs bang dat het niet lukt voor dag 21. Normaal ligt hij bij mij rond de 20ste dag, kan eerder zijn maar ook zeker later. En je hebt ook geen clomid gebruikt. Vrijdag gewoon grote eitjes. Eva, wat naar dat je kat ziek is. Ik zou dan ook helemaal van de rel zijn. Hopelijk duurt het niet lang. Je zal altijd zien dat zoiets gebeurd als je weggaat. Nu maar lekker thuis uitrusten.
Nou afwachten meid ja ben gisteren weer begonen lang leve de lol dus ahum wat ben ik slecht van die zooi zeg
hopefully: hey meid, ik hoop dat jouw eitje deze keer weer op dag 17 springt, waarom ben je bang dat het niet lukt voor dag 21? sorry als je dit al eerder vertelt hebt, schiet me even niet te binnen. Je geeft me wel hoop, dag 16 valt dan ook wel weer mee, dan zou het eitje op dag 19 groot genoeg zijn, hoop het zo Danjo: Heb je er erg last van? ik had altijd wel wat opvliegers en dagen continu hoofdpijn, dat was niet leuk, aspirine hielp dan ook niet. Succes met de echo, ik vind dat altijd spannend, hoeveel eitjes zouden er gaan rijpen. Laat je weten hoe het ging? Knuff Jinky
hey Jinky, 12mm is idd niet ontzettend groot maar het begin is er alvast Nu duimen dat je eitje lekker groeit!
Ik ben bang dat hij niet voor dag 21 springt, omdat dat bij mij goed mogelijk is. Hij springt altijd erg laat. Ik denk dat dat bij jou nu ook helemal niet gek is. Je doet het nu helemaal in je eigen cyclus en je wet hoe lang de vorige was. Daar gaan we nu niet vanuit, maar na dag 16 is zeker niet vreemd.
Volgens mij valt het ook enorm mee. Voordat ik hormonen gebruikte, sprong mijn eitje meestal pas rond dag 20. Onweerzoekers zijn het soms toch he, die artsen. Ik duim voor je in ieder geval, en ben er maandag weer! xxx
Jinky, morgen weer naar het ziekenhuis toe. Ik hoop goed nieuws te horen als ik terug ben van het weekendje weg. Heel veel geluk morgen.
Bedankt meiden, ik hoop zo dat we morgen goed nieuws krijgen, ben best zenuwachtig, zou toch zo fijn zijn een eisprong zonder hormonen. Dan staat het spontaan zwanger worden ook weer een beetje open en dat geeft zo'n goed gevoel. Wie weet is het zaad van mijn vriend ook beter door de kruiden. Alleen als we dan deze cyclus iui krijgen met pregnyl, weten we natuurlijk niet of het eitje ook was gaan springen zonder hormonen, maar ja die gok moeten we maar nemen. Voor de meiden die dit weekend weg zijn, heelveel plezier! en voor degene die thuis blijven, geniet van het lekkere weer Ik laat het jullie morgen weten! Liefs Jinky
Nou, Jinky, we duimen mee voor goed nieuws hoor morgen! Wij hebben lekker al een bbqtje gepland zaterdag namiddag dus gezellig wordt het wel ook al gaan we niet weg!
Hi Jinky, ik was zo benieuwd naar je verhaal van vandaag. Kom morgen of zondag weer even kijken. Hartelijke groetjes en succes.
Vandaag was het eitje 18 mm, heel goed gegroeid en het was een mooi eitje, zei de gyn. Slijmvlies was weer dikker geworden, dus morgen pregnyl en maandag iui Ik ben zo blij, na 4 mnd weer iui en het meest fijne nieuws is wel dat er een eitje groeit zonder hormonen. Mijn dag kon/kan niet meer stuk Liefs jinky
Joehoe , wat een goed nieuws zeg! Succes met de pregnyl morgen en ik ga duimen maandag op een goed resultaat! Liefs Daan
Dankjewel Daan! Ik vind het weer zo spannend! Jij hebt maandag je 2e FM, zie ik, veel succes meid, ik hoop dat je eitje(s) goed gegroeid zijn, Liefs Jinky