Super nieuws zeg Jinky! Ik denk dat die kruiden helpen he! Alvast heel veel succes met de IUI meis! Je lichaam doet het goed hoor!
Marisha, Dankjewel! de kruiden helpen Mijn lichaam heeft inderdaad ook zijn best gedaan Vanavond de pregnyl, spannend! zondag een verjaardag met heelveel kinderen en een zwangere, maar nu kan ik het aan Fijn weekend! Liefs Jinky
Hoi Jinky, ik zie dat jij maandag je IUI hebt. Veel geluk gewenst en hopelijk een mooi en positief resultaat. Groetjes
jinky ik ken jou ook nog wel meid en nu lees ik gelukkig een positief bericht dat er maandag weer meer gaat gebeuren... nou ik wil je heel veel succes en al het geluk van de wereld wensen xxx momhairy( ook wel als hairdresser gepost)
Geweldig nieuws....morgen de IUI! Hoe is het gegaan met de pregnyl? Nou meis, ik zal morgen flink voor je duimen, hopelijk helpt het.
Dankjullie wel meiden! Nog een uurtje en dan de iui, zo spannend. De pregnyl spuit ging goed. Momhairy: Leuk iets van je te horen, gaat alles goed? Wat gaat jouw topic: vage testen bij het zwanger worden topic goed he, elke keer als ik dat topic bekijk moet ik aan je denken. Jouw kereltje is alweer 8 mnd , wat een mooie foto in je album Liefs Jinky
Hee Jinky, Wat een goed nieuws zeg! Gewoon een mooi ei, pregnyl erbij, en dan vandaag de iui. Hoe is het gegaan? Heel veel sterkte op de wachtbank! Ik hoop dat je heel snel naast mij komt te zitten. Dikke knuffel!
Hey srb, hoe gaat het met jou? iui is goed gegaan, zaad was echt een stuk beter, ze kunnen mij nooit het aantal zaad vertellen, helaas. Maar wel andere cijfertjes en dat was echt veel beter. baarmoedermond stond een beetje open, ze was wel even aan het zoeken en ik moest ook een paar keer hoesten, nooit eerder van gehoord, ik hoop altijd maar dat het goed gegaan is en dat ze niet verkeerd gespoten heeft en dat ze maar niks zegt, wat een wantrouwen he Ik heb de hele avond steekjes achter mijn schaambotje, heeft iemand dit ook eerder gehad, ik had vanmiddag wel een klein beetje bloedverlies, misschien dat het daar mee te maken heeft? In ieder geval ik zit weer op het wachtbankje en dat voelt goed Liefs jinky
Ha Jinky, wat goed dat je weer op de wachtbank zit! Eindelijk he. Niet dat het daarop nou zo gemakkelijk is, maar toch, je zit weer lekker! En nu maar hopen dat je 9 maanden blijft zitten. Ik ga nu ook even reageren bij Wies. Doei!
Goedemorgen Jinky, Wat fijn dat de IUI weer achter de rug is en dat je op het wachtbankje zit! Wel grappig dat we bij elke behandeling twijfelen of onze gyns hun werk wel goed gedaan hebben. Ik was bij onze laatste poging er volledig van overtuigd dat onze gyn veel te laat was en de IUI voor niets was (en toen bleek ik wel zwanger)! Ik ga er maar van uit dat die gyn van jou wel goed weet wat ze doet en weet hoe ze moet spuiten dus dat komt wel goed Vind het wel super dat je mannetje zijn zaad beter was... die kruiden lijken dan bij hem ook te helpen! Ik krijg er zowaar een heel goed gevoel bij! Succes!
Dankjulliewel! Marisha: Fijn dat jij die wantrouwen ook had en onterecht bleek, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat die angst ontstaat door onze grote verlangen en hoop naar een kindje. Ik vind het ook zo fijn dat het zaad beter is, het is zelfs heel goed, zei ze wat fijn dat jij er een goed gevoel over hebt. Ik heb er ook een goed gevoel over, maar dat komt denk ik door de goede berichten, een eigen ei, verbetert zaad, ik ben daardoor ook positiever geworden, ik heb meer hoop dat onze tijd komt en dat voelt heel goed Liefs Jinky
he, een positieve instelling is ook heel belangrijk maar ik denk dat we onszelf telkens wapenen tegen weer een teleurstelling.... Mijn wantrouwen had vooral te maken met de gyn die nogal onervaren overkwam waardoor dat ik absoluut geen vertrouwen had in haar oordeel... voor de IUI heb ik zo goed als geëist dat ze me een extra echo zou geven maar helaas wou ze daar niets van weten... zij was er zeker van dat het goed zat en gelijk had ze JIj mag zo negatief doen als je wil... ik zal om het te compenseren extra positief doen... Ik hou je gezelschap de volgende twee weken hoor!
Ik vroeg mij ook af of pregnyl echt altijd voor een eisprong zorgt na 36-40 uur, zou daar geen twijfel mogelijk over zijn?
Geen idee of er twijfel mogelijk is over de pregnyl. Ik heb ook altijd gehoord dat er een eisprong is na 36 à 40u. Goed dat je er een goed gevoel bij hebt, hopelijk eindigt dit ook in een positeif resultaat. Ik duim voor je mee! Groetjes
Jinky heel veel succes op het wachtbankje. Ik duim keihard voor je hoor meid! Ik denk dat er in de meeste gevallen wel echt een eisprong plaatsvindt hoor. Dat hebben ze echt wel vaak genoeg onderzocht. Want als ze zouden twijfelen zouden ze voor de IUI nog wel een echo doen lijkt me. gr vruchtje