Wat een super nieuws hier! En de zwemmers ook een stuk beter. Dat kan niet meer mis gaan. Hopelijk nog een paar dagen, dan kom ik je gezelschap houden op de wachtbank. Dan blijven we daar gezellig met z´n allen 9 maanden op zitten. Dikke knuff
Hee Jinky, Hoe is het op de wachtbank? Houd je het een beetje vol? Ik was er bij onze laatste poging van overtuigd dat ze misgespoten had, ze zei maar steeds dat het niet lukte, en ineens "klaar". En dat vond ik zo raar, ik dacht echt, ze heeft maar gewoon op dat stomme spuitje gedrukt, en zit nu van binnen te bidden dat ik het niet merk! Ach ja Ik moest trouwens bij elke poging steeds proberen te hoesten, dus dat is blijkbaar wel een echte techniek Geen idee ook waarom nee. Misschien omdat je dan je kracht verplaatst of zo? Ik heb mijn arts toen gelijk gevraagd om die onderzoeksgegevens, voor het blijven liggen na de iui. Helaas bleek het nog niet gepubliceerd te zijn. De resultaten waren gepresenteerd op een conventie in Barcelona over vruchtbaarheidsbehandelingen. Misschien kun je vragen of je arts een keer belt naar die van mij? Dan kan hij het haar vertellen. Wil ze vast niet, maar je weet maar nooit. Het is toch zonde om niet elke strohalm aan te grijpen. Ik mail je zijn gegevens wel even. Ondertussen ben ik wel onder de indruk van je kruiden hoor! Verbeterd zaad, goed ei, heel fijn! Nog heel veel sterkte op de wachtbank! En over 2 dagen komt Hopefully erbij zitten, dus dan zijn jullie fijn samen. Dikke kus!
Dankjulliewel! hopefully: Hoe ging het gisteren? Ik hoop ook dat je snel met mij op het wachtbankje komt zitten, en dan inderdaad 9 mnd lang srb: oh wat fijn en grappig om te lezen, ik had dat precies hetzelfde en vaker gedacht trouwens, misschien zegt ze maar wat, maar is het ondertussen verkeerd gegaan met spuiten Ik ben gelukkig niet de enige met zulke gedachtes. Dat hoesten is dus een echte techniek Ik zou het heel erg fijn vinden als je zijn gegevens kan geven, dan kan ik in ieder geval iets laten zien, dan moet zij maar kijken wat ze er mee doet. Ik ben ook erg onder de indruk van de chinese kruiden en super blij ermee Liefs Jinky
Jinky, Nog 1 nachtje en dan kom ik weer gezellig bij je zitten. Morgenmiddag om half 5 de IUI. Bij ons in het zh moest ik ook altijd 15 minuten blijven liggen en de laatste keer gaven ze helemaal aan dat het onderzocht was. de laatste keer moest ik ook een paar keer hoesten voor ze. Ze kregen de eendebek niet goed op zijn plek. Ik had toen 2 man sterk, dus ook dat hoesten zal wel goed zijn. Voel je je al anders. Ik ben ook onder de indruk van de kruiden. Hopelijk is het zaad van mijn mannetje een stuk verbeterd. Ik heb hem al een paar maanden aan de vit. c gezet. Misschien zijn de kruiden voor hem ook wel een idee. x
Hoi Jinky, Valt het wachten een beetje mee? Het is inderdaad ongelooflijk dat kruiden zo'n mooi resultaat opleveren! Veel succes nog met het wachten! Groetjes
Hopefully, wat raar dat ze in ons ziekenhuis niks van het onderzoek afweten. Mogen jullie die 15 min. extra liggen op de plek waar de iui plaatsvindt of worden jullie dan verplaats naar een andere ruimte of bed? daar ben ik wel benieuwd naar. Ik vind het erg fijn dat je morgen ook op het wachtbankje zit, gezellig en kunnen we met elkaar over vage verschijnselen praten Alvast heelveel succes en ik hoop dat de iui soepel verloopt! Dat hoesten is dus heel normaal, fijn om te weten. Mijn mannetje heeft ook een tijdje vitamine C geslikt, maar al voordat we met iui begonnen, dus weet niet of het er door verbetert is, nu slikt hij dat niet meer. Ik hoop dat jullie door de vitamine c verbetering zien! De kruiden zou ik iedereen aanraden, voor ons is het echt een geschenk. Je kan op internet kijken welke acupunctuur met chinese kruiden werkt, succes! Timonneke: Dankjewel! het wachten gaat tot nu toe heel goed Liefs jinky
Jinky, hoe gaat het met je? Ik ken die twijfels over of je eitje niet te vroeg springt of te laat. Maar zoals vruchtje zegt, ze hebben het zo goed onderzocht, en de behandeling kost ook best veel geld, dus daar zullen ze niet mee experimenteren lijkt me. Geweldig trouwens dat die kruiden zo goed werken zeg. Hopelijk is het resultaat nu ook positief, en heb je ze daarna niet meer nodig! Succes op de wachtbank xxx
Toen ik in januari de eerste iui kreeg moest ik al 15 minuten blijven liggen, gewoon op de stoel waar ze de iui doen. Toen zeiden ze dat ik moest blijven liggen, maar dat het nog niet bewezen was, maar baat het niet dan schaadt het niet. Bij de laatste iui gaven ze aan dat er echt onderzoek naar is gedaan en dat er uit is gekomen dat langer blijven liggen beter is. Ik zal morgen is vragen of ze het op papier hebben of dat we het ergens kunnen vinden. Gezellig nog 1 nachtje en dan kom ik morgenavond bij je zitten.
Dankjulliewel! hopefully: Ik zou het heel fijn vinden als je naar die onderzoeksresulaten wilt vragen, want dan ga ik ze samen met de gegevens van srb naar de gyn. brengen, Tot morgen!
Jinky Ook ik zal heeeeeeel erg hard voor jullie duimen en dat het deze keer maar raak mag zijn Allebei mijn duimen staan omhoog voor je succes. Liefs Joyce
Dankjewel Joyce, lief van je zeg, jullie ook heelveel succes, jullie hebben een embryo terug geplaatst gekregen? ik duim voor jullie op goed nieuws! Liefs Jinky
Hoi Jinky, Lees dat je op het wachtbankje zit, spannend meid. Ik ga jouw topic ook volgen! Ben heel benieuwd. Liefs Zora
Joehoe......ik ben er! Zit gezellig bij je op de bank. Ik heb navraag gedaan over de 15 minuten blijven liggen, maar de arts had het niet gauw op papier en wist ook niet echt waar hij het moest zoeken, maar krijgt die informatie zelf door via het ziekenhuis. Hij wist ook niet of het op internet is te vinden. Ik blijf het gewoon iedere keer vragen. En jij moet gewoon blijven liggen, maar dat zal vast niet meer nodig zijn. Deze ronde is het gewoon raak!
Super, lekker samen op het wachtbankje! Fijn dat de iui goed is verlopen, en bedankt voor het navragen lief van je
Hallo, hoe is het? Heb je net al gedag gezegd in het topic van Wies, maar zoals beloofd hier ook nog even. Wanneer mag je precies testen eigenlijk? 15 september: als dat zo is, moet het geluk brengen, dan ben ik jarig Ik ga ervoor! Het zou een geweldig cadeau zijn in ieder geval. Dikke knuf!
hey srb, lief van je, ik zal inderdaad 15 september kunnen zetten, en omdat het jouw verjaardag is wordt dat mijn testdatum en niet eerder, ik hoop dat het geluk brengt Voor de rest gaat het wel met mij, morgen dpo 5, dus nog 10 dagen te gaan. Hoe gaat het met jou, meis?
Wel goed hoor Moe & misselijk, maar daar raak ik toch wel aan gewend. Ga je nog iets leuks doen het weekend? Of moet je je mannetje verzorgen?
Ik ga voor je mee zoeken hoor. Een leuke baan in de kinderopvang. We gaan ons best doen. Rondom welke plaats moeten we gaan zoeken? Gaat het alweer een beetje met je mannetje? Het heerst wel enorm. Ik was zelf begin van de week ook niet helemaal 100% Nog leuke plannen voor van het weekend. Ik denk dat ik alvast maar eens wat spullen voor de vakantie ga zoeken. Moet t/m woensdag gewoon werken en ben ´s avonds ook weg.