Bedankt meiden! wat zijn jullie schatten srb: lekker rustig aan doen meid! Ik ga dit weekend niks bijzonders doen, ik ben druk bezig met rond kijken op cwi.nl. Met mannetje gaat het alweer wat beter, gelukkig. Hopefully: succes met inpakken, meis! Vruchtje: Op naar de 12 wken echo Groetjes Jinky
Ik heb nog niets ingepakt, komt weer van alles tussen. Zo gaat het altijd, ik pas mijn tas/koffer altijd op het laatste moment in. Ben zo gewend om te reizen. Gelukkig gaat het alweer wat beter met je mannetje. Is die van jou net zoals die van mij....dat als ze ziek, zwak en misselijk zijn niets meer kunnen. Dan zijn ze zo zielig. hihihihi Ik heb nog een beetje chocolademousse over, wil je een beetje
heerlijk chocolademouse Maar hij is nu zeker al op? ja, mijn mannetje is ook zo achja Als ik mijn tas/koffer inpak, doe ik het ook op laatste moment, dan kun je ook meteen volledig alles inpakken, dat schiet dan meer op Hoe gaat het vandaag met je? zo 2 dagen na je iui. Ik begin al wat zenuwachtiger te worden, bij alles wat ik doe, ik ben altijd zo bang dat ik iets doe, wat een innesteling tegenhoudt. Ik heb dat inderdaad ook wel met gemeenschap waar jij het toen ook overhad bij wies haar topic, verstandig gezien denk ik anders, maar mijn gevoel werkt tegen, pff Ik ben zo veel mogelijk afleiding aan het zoeken. Fijne dag! Groetjes Jinky
Goed jinky dat je probeert afleiding te zoeken. Probeer (weet hoe moeilijk het is) er niet te veel aan te denken en gewoon te leven zoals je altijd leeft. Dus lekker sexen als jullie daar zin in hebben. liefs vruchtje p.s. de echo staat nu in mijn album
Ik heb speciaal voor jou een beetje bewaard Ik heb helemaal hetzelfde, je gaat zo panisch denken over alles. Aan de ene kant denk ik hoe meer zaadjes hoe beter, des te meer kansen. Maar aan de andere kant ben ik weer bang dat het de innesteling negatief za beinvloeden. Normaal had ik er ook nooit behoefte aan na de iui, maar dit keer was het anders. Ik heb wel voorzichtig aan gedaan met sporten. Heb vandaag een beetje last van een opgeblazen gevoel en af en toe wat steekjes, het kan alle kanten op. Ben blij dat ik straks afleiding krijg van de vakantie. Waar ik wel van baal is dat ik weg ben als jij mag testen. Ik wil wel graag het goede nieuws horen. Dus ik zal vast achter de computer kruipen daar. Vruchtje, wat gaat dat hard zeg in drie weken tijd.
Ja wij wisten ook niet dat het zo een verschil zou zijn. Nu zie je al echt een beetje vorm. Ben blij dat we over 2,5 week weer mogen zijn toch een beetje bevoorrecht. Blijf ook de hele zwangerschap in ziekenhuis. liefs vruchtje
lekker Het is fijn om te weten dat ik niet de enigste ben die zich daar druk om maakt en ik hoop dat we straks allebei kunnen zeggen, zie je wel dat het niks uit maakte, want we zijn toch zwanger geraakt. Ga maar lekker genieten van je vakantie straks! Liefs jinky
Vruchtje: Wat mooi om te zien hoe zo'n eitje en zaadje zich ontwikkelt tot een mensje. Fijn dat jullie over 2,5 week weer mogen komen, het kan niet vaak genoeg lijkt mij
Hey Jinky, je "wipt" zo vaak binne op mijn topic om me een hart onder de riem te steken, nu kom ik weer eens bij jou spieken. Gaat alles goed, tot nu toe? Mag ik vragen hoe jij je acupuncturist hebt gevonden? Ik ga namelijk ook op zoek, maar heb geen idee wie ik moet pakken. Ik zag wel dat het het beste is als ze bij de NVA zijn aangesloten. Ik wil het proberen onder het motto, baat het niet dan schaad het niet. Hoe ervaar jij zelf de behandeling van de acupuncturist? Ik ben erg benieuwd. Nou meis, succes maar weer, liefs Hope
We hebben er nu een week opzitten en ik moet zeggen dat de tijd nu steeds langzamer gaat. Ik begin nu weer van alles in mijn buik te voelen, zoals meestal en dan ga je toch denken. Vanaf mijn eisprong al een drukkend gevoel aan rechterkant en sinds de laatste paar dagen een trekkerig gevoel meer naar beneden toe en vannacht steekjes op die zelfde plek, maar helaas heb ik altijd steekjes in de wachtweken, ppf, het is wat
Meiden, ik heb een baan Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad op een kinderdagverblijf en ik zou eigenlijk pas morgen de uitslag krijgen, maar ik werd meteen toen ik thuis kwam terug gebeld, dat ze zo'n goed gevoel over mij hebben, dat ze helemaal zeker zijn en mij niet kwijt willen raken doordat ik toch nog iets anders vind, dus super! Lekker een gebakje vandaag!
Gefeliciteerd Jinky met je nieuwe baan. Dit is alvast goed nieuws. Hopelijk krijg je volgende week nog beter nieuws. Ik duim hoor meid. Met mijn rug gaat het gelukkig al ietjes beter. Zit helaas wel ziek thuis liefs vruchtje
Hey meis, Gefeliciteerd met je nieuwe baan, leuk! Ik hoop voor je dat deze week snel voorbij gaat met een positief resultaat. Liefs Zora