hoi ik heb echt hulp nodig van wat vrouwen over een paar weekjes verwachten we ons derde kindje dus de tijd voor een naam begint op te schieten. ons eerste kindje is een jongen kaya en onze tweede is een meisje isya beide spreek je uit op het eind met ja. maar nu............ ons derde kindje wordt een jongetje maar nog steeds niet dat ik denk ja dat is de naam dus alle tips zijn welkom. zelf hadden we wel wat op een lijsje staan zoals mylo(mijlo) jaylon(djelen) dyamen(djemen) djiro dus een beetje korte stoere aparte namen die we zoeken. alees is welkom en alvast heel erg bedankt meiden
Mylo vind ik de leukste! Niet mijn namensmaak dus vind het lastig om er iets voor je bij te verzinnen!
bedankt voor jullie reactie,s nikay is ook leuk. mylo vinden we erg leuk maar twijfelen tussen twee namen nu. dat is jaylon en mylo, jaylon spreek je dat uit als jaylen riv.
Hoi Simone, Ja dat kan geloof ik ook wel. Ik vond Jaylen wat zachter lijken qwa schrijven. We krijgen echt alleen maar postieve reacties op de naam. Succes ermee....