wij verwachten een babyBOY en ben nog niet uit de naam .. ! wie wil helpen ? Jinte & .... ?? zelf had ik al Mees & Levi maar dat vind vriendlief niks.. ik houd niet van typisch nederlandse namen (rik of patrick bwv) of hele lange namen.. en ik hou van namen zoals je ze schrijft ook zegt ( dus niet met Y erin als jerymaya bwv daarom is jinte ook geen Yinthe bijv.) alvast kei bedankt ! xx lydia
Persoonlijk vind ik zowel Levi als Mees niks! Waarom niet? Niet zozeer om de naam, maar omdat tegenwoordig alle "uberhippe" ouders voor deze namen kiezen. Ik vind Mats of Mels erg leuk staan bij Jinte Succes met uitzoeken!
Grappig, eerste wat ik dacht was Jinte en Mees! Maar goed andere namen dan... Abel Alex Allard Almer, Almar Alwin Anno, Arko, Arno, Arne Arnoud / Arnaud Aron Artuur Ben Bengt Berk, Birk Bernt, Brent Biek Bjarne Boas Boris Borre Bram, Brem Casper / Kasper Corbin, Corben / Korben Danté Darwin David Dem, Dim, Diem Dev Devin Dinand Dorian, Darian, Doran, Daran Eldrik Elias, Ilias Emiel Erwin Esben Ewoud / Ewout, Ewald / Ewalt Fabian Falco Fedor Felix Fjerre Floran, Florian, Floris Gido Glen Hidde Hugo Iben Imre Ivar, Izar Iwan Jarik, Jorik, Jorrik, Jorrit Jarne, Jorne Jonas Jorben Jorre Jorrijn, Jurrijn Jossip Kai Kamiel Kars, Karst, Karsten Kas / Cas Kjeld / Kjelt, Kjell Kobe, Tobe Koen Krijn Lander, Wander, Leander Lars Laurens Laus, Laut Len Leon / León Levijn, Lev / Lef Lex Livio Lode Loek Loïc / Lowiek Lorik Lucas / Lukas Luuk, Luko / Luco Luxor Maran, Maro Marten Marvin Mas, Mads / Mats Mattijs Mauk Maurik, Marnik Maxim Melle Melvin Menno Merijn, Merlijn, Marlijn, Marijn Midas Moos Nando, Nanno, Nanne Nero Niek, Niel, Niels Nio, Nilo, Nino Odin Olaf Oscar / Oskar Otis, Odis Otmar Pim Quin, Quint, Quinten Quirijn Raf, Ralf / Ralph Remco Remi Rex Ries Rink, Rinke Roan Robbe, Roben, Robben Rodi Roek Roelof, Roel Rowin, Rowen Ruben, Rubin Rune Sam, Sem, Sen, Seb Sebbe, Seppe, Sibbe Severijn, Sev / Sef / Zev / Zef Sil Silvian, Silvijn Simon Stef Sten, Stan, Stas Stian Sven Sverre Tabe, Tade Teun Tias Tibbe Tibe, Tibo Tibor, Tabor Tije Tijmen Tijs Tisse Tobe, Toben, Tobin Tobias, Tobian Tom Tomas Torben, Torsten Tore, Ture Turias Twan Victor / Viktor Warre Wout, Wouter Xander
heeey Ly Ik vind Sem wel een hele leuke naam erbij ! Heel erg veel succes bij het vinden van een leuke naam. En superleuk voor jullie een jongetje erbij. kussies
Jinte en Thijmen Jinte en Merijn Jinte en Thijs Jinte en Ruben Jinte en Bram Jinte en Wessel Jinte en Lucas Jinte en Niels