Jinthe omdat ik bij de uitspraak van Leah toch moet denken aan star wars sorry. Jinthe roept bij mij geen associaties op en vindt het wel een mooie naam.
Ik vind ze allebei niets.. Snap ook niet dat Leah door velen zo leuk gevonden wordt, ik vind dat juist een boerentrien naar net als Thea en het doet me ook denken aan koe Bertha 43. Jinthe vind ik gewoon niet leuk, maar niet boerentrien ofzo.
Jinthe! Ik kan de geitenwollensokken factor niet ontdekken in deze naam. Leah daarintegen vind ik persoonlijk een suffe naam, beetje zeurderig.
Leah staat hier op lijstje als tweede naam. Jinthe vind ik ook leuk, maar dochter goede vriendin heet zo
Heb Jinthe gestemd. Vind ze beiden leuk, maar Leah vind ik vooral geschreven mooi, uitgesproken minder.
Leah vind ik in Amerika bv wel mooi uitgesproken, hier vind ik de uitspraak niet mooi. Ik vind Jinthe mooier. Maar mijn dochter heet zo maar dan met de e ipv de i. Dus ik ben bevooroordeeld. Ik vind je naam prachtig en hier hoor je het niet vaak.
Jinthe gestemd. Onze middelste dochter heet Jinte. Wel jammer dat de naam zo'n hype is geworden. Toen wij deze naam kozen had ik er nog nooit van gehoord en dacht een speciale naam te hebben gekozen....
Ik vind Leah mooier. Niet alleen vind ik de klank veel mooier, ik vind het ook veel tijdlozer. Echt heel mooi voor zowel een dreumes als een volwassen vrouw!
Leah vind ik mooier en origineler. Wel op zijn Nederlands uitgesproken Lee-ja Lie-ja vind ik minder mooi
Ts. Dank voor het openen van dit topic. Vind de overwegend positieve reacties op de naam van onze dochter super leuk om te lezen!