Mijn meisje van 2.5 maand beweegt heel erg met haar armen en benen. Ze is gewoon wakker en super vrolijk maar echt alles beweegt. Slapen nachts gaat super. Ze krijgt tussen 22:30 en 23:00 haar laatste fles en slaapt door tot 07:00. Lang leven het inbakenen Maar ook tijdens haar fles wordt ze onrustig. Eerste gedeelte gaat goed. Laten haar tussendoor, als ze dus onrustig wordt (erg met hoofd bewegen, met haar benen afzetten), boeren en daarna gaat derest er met veel moeite in. Ook laat ze bijna elke fles min 20/30cc staan (ik geef 6x 120/4) Ik vraag me toch best af of ik nou zn drukke meid heb of dat het iets anders is. Ze heeft geen klachten verder, huilt weinig, veel wakker, erg vrolijk.
Ik heb een heel vrolijk tevreden kereltje die even oud is en ook altijd in beweging. Altijd maaiende armpjes en beentjes dus ik vind het niet gek klinken. Geef borstvoeding dus van flesjes geen verstand..
Klinkt herkenbaar, hier ook zo'n druk kereltje. Maait veel met armpjes en beentjes en soms ook een onrustige drinker (geef wel bv). Heb me er nooit zo'n zorgen over gemaakt. Wel als hij echt ging overstrekken, daarvoor een keer bij osteopaat geweest. Maar als ik het zo lees zou ik me geen zorgen maken, je hebt gewoon een lekker druk kind
hier ook zo eentje. ook als ik haar op schoot wil houden, alleen maar draaien/wurmen/druk doen. alleen slapen doet ze rustig hihi
Was hier als baby ook zo en als hij z'n fles zag aankomen werd hij helemaal wild. Hier hielp het wel eens om in een donkere kamer te voeden, dan had hij niet zoveel prikkels om zich heen.
Als een baby ongeveer 60 cc heeft gedronken neemt het ergste hongergevoel af, en waarschijnlijk heeft ze dan geen geduld meer voor de rest van de fles. Je kan eens proberen of ze beter drinkt als ze is ingebakerd in een hydrofiel doek oid.
Lijkt wel of ik over mijn kereltje lees haha! Hij heeft dit ook rond die tijd gehad. Ook onder de fles. In de box is hij nig steeds erg actief. Altijd druk met speeltjes en aan het bewegen. Onder de fles doet hij het niet meer. Dus dat is afgenomen 😊 Ik werd alleen een beetje gek van hem toen hij rond de vier maanden zijn stem ontdekte. Man man man, wat een volume! Ik moest regelmatig even buiten gaan zitten en de buitendeur dichtdoen 🙈 Ook dit is nu stukken minder, gelukkig voor mijn oren 😬 Een voordeel...de babyfoon hebben wij heel snel weg kunnnen doen. Ik hoorde hem toch wel overal 😂