Ons zoontje is helemaal gek op zijn pluto en dat hebben we geweten.. we logeren voor een week in t westen en ik ben hem dus vergeten! Uren gillen, uiteindelijk een te leen gekregen voor deze week. Maar nu zoeken we dus tegen een vergoeding een paar reserves. Omgeving Zoetermeer of Emmen. Dus heb je er nog een of meerdere liggen, je maakt ons, maar vooral ook ons zoontje er heeeel erg blij mee
oh ik heb wel een pluto knuffel...weet alleen niet of die van de AH is.........heb hem gekregen namelijk! Zit er een labeltje ofzo aan? Heb dat ding eigenlijk nooit goed bekeken... Heb je foto?
dan zal ik morgen ff kijken, hij ligt op meisje haar kamer...of het die is! Ze speelt er toch niet mee, en in de dozen met knuffels heeft ze genoeg om uit te kiezen.... DUs als het die is dan krijg je hem van me!
ik heb er hier 2 liggen. me zoontje had de hele collectie en kreeg nog een extra pluto van de buurvrouw maar hij heeft de mini uitgekozen als favoriet haha. tegen verzendkosten mag je ze van mij over nemen. stuur maar een PB als je ze wil hebben
Intussen 15 euro lichter en nog geen pluto erbij...bestaan er ook eerlijke mensen... dus mocht iemand er nog 1 hebben het liefst in de buurt zodat ik m op kan halen, dan hoor ik t graag!!
wat flauw zeg dat wel laten betalen en niet verzenden! JE weet ik heb er nog eentje..zoek alleen manier om hem dunner voor je te verpakken.....heb die vacuumzakjes niet kunnen vinden helaas... Tis dat je in emmen woont, is niet al te ver...maar toch te ver om ff langs te komen hihi Hoop dat je er nog eentje op kan halen ergens!