Ik ben over iets meer dan een week uitgerekend. Nu vraag ik me af: is het slim/handig een (voeten)zak in de Maxi Cosi te nemen ? Omdat het voorjaar er aan komt (als het goed is )..... De vorige keer ben ik in oktober bevallen, toen heb ik er geen gehad. Wel deed ik een fleece dekentje er in.... die heb ik nu alleen niet meer. Fleece dekentje halen ? (voeten)zak halen ? Of niets ?
Kyra is in maart geboren en ik heb de voetenzak toen nog een hele tijd gebruikt. zelfs in oktober heb ik hem weer gebruikt toen het koud werd.
Ik heb wel een voetenzak en vind het ideaal. Vooral als het wat harder waait zoals de afgelopen dagen. Ook weet ik zeker dat hij helemaal bedekt ligt. Een dekentje kunnen ze toch van zich af trappen.
Ik dacht hem ook niet nodig te hebben, Jelle is van Juni, maar ik heb hem nu alweer de hele winter gebruikt... Ik vind het handiger als een deken omdat ze de voetenzak er niet af kunnen schoppen.
Hier hebben we geen voetenzak. Gewoon een lakentje. Flink onder C zijn voeten ingestopt, en rondom. En dat blijft wel goed liggen, want meneer zit toch al klem met zijn schouders...
Ik heb een voetenzak en ik vind het ideaal! Ons zoontje is erg schopperig en een deken blijft dus niet liggen. Ik denk dat je hem zeker tot juni nog kan gebruiken en straks in het najaar ook weer.
ik heb ook een voetezak gebruikt en vond hem heel fijn. soms ging ze wel eens zweten omdat ze dan ook wel eens een jasje aan heb. maar dan kan je het even los leggen. in een restaurant haalden we haar eruit natuurlijk. maar heb hem nu bij de maxi cosi weer erbij besteld. weet het nooit he.
Ik vind het echt een onding die voetenzak, Thijmen krijgt het zo onwijs warm daarin. Ik gebruik hem niet meer, heb nu gewoon een dekentje. Blijft ook goed zitten hoor. Doe het idd onder zijn voetjes. Groetjes Rosa
Wij hebben de voetenzak ook maar even gebruikt, florian had het er veeeeeeel te warm in, werd er vervelend van. wij hebben nu een fleece dekentje, flink strak onder zijn voeten en dat gaat tot nu toe nog goed.
zeker doen! wij hebben er geen en ik zou er wel heel graag 1 willen. We hebben al een andere zak, dus beetje zonde helaas...
Ik vind het ook ideaal! Eva is nogal beweeglijk en een deken blijft gewoon niet liggen. En ze heeft het snel warm en heeft dus vaak verder geen jasje aan dan, hooguit een vestje als het erg koud is. Maar in principe gewoon haar kleren en dan in de voetenzak.
Nu vind ik hem ook ideaal. Maar ik denk dat hij over een maand gewoon te dik is. De voetenzak heb ik ook gebruikt in de kinderwagen, ipv een dekentje. Aangezien hij het nu vaak te warm heeft, trek ik hem nu een jasje aan met een dekentje.
Ik heb de voetenzak van Wallaboo in de maxicosi http://www.wallaboo.nl/nl/producten/voetenzak+newborn , ideaal ding. De eerste 3 maanden deed ik er ook een dekentje overheen, maar die schopte ze er constant af, dus toch een voetenzak gehaald. Ben er heel blij mee, gebruik hem dagelijks en gebruikte hem eerst ook voor in de wandelwagenbak. Zowaar zag hij er ook nog perfect uit na een wasbeurt.
ik heb wel een voetenzak maar mijn dochter komt dan ook uit september en moest heel de winter door en nu gebruik ik hem dus nog als ze achterop de fiets mee gaat in de maxi cosi . jou kleintje komt rond maart/april als ik jou banner zie en dus zou ik geen voetenzak meer kopen maar gewoon een dekentje gebruiken lijkt me voldoende.
mijn kindje is ook van september en heb nooit een voetenzak gebruikt. Lekker jasje en mutsje en een fleecedekentje of wrapper er overheen. Ik gebruikte hem eigenlijk alleen in de auto en die is vaak toch lekker op temperatuur dus vond het een overbodig iets voor ons. heb het ook niet gemist.
Als we ergens heen gingen waarvan ik wist dat de Cosi op de wandelwagen gezet werd ging ze in de voetenzak, heb m ook gebruikt in de kinderwagenbak. Als we met de Cosi alleen naar de auto moesten en ergens anders meteen weer naar binnen deed ik het zonder zak en alleen n dekentje over haar heen. Maar ik ging dan ook de winter in. Ik zou m nu niet kopen nu we richting het goede weer gaan. (al merk je daar nog weinig van). Owja, als ze in de auto zat en we moesten n flink stuk rijden ritste ik de bovenkant altijd ver open.