Gehaakt (kraam)cadeau, wel of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gehaakte of handgemaakte (kraam)cadeau's?

1. Ja, erg leuk!

2. Nee, alsjeblieft niet!

3. Ik ben zo neutraal als Zwitserland...(geen mening)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ik heb aardig wat zwangeren in mijn omgeving en het lijkt me leuk om bijvoorbeeld een gehaakte muziekster, babydeken/omslagdoek of babyvestje te geven. Zouden jullie dit doen of zouden jullie dit graag ontvangen? Of dan liever iets wat in de winkel gekocht is.

2. shay78

shay78 Actief lid

29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja echt wel, niet zozeer een deken/ doek maar een knuffel of doekje zeker wel!!

3. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb een gehaakt kado gekregen van mijn schoonzus en ik ben er nog steeds blij mee omdat het echt persoonlijk is.Mijn moeder had een dekentje gebreid en ook daar ben ik erg blij mee, zelf gemaakte dekentjes ed zijn naar mijn mening veel persoonlijker dan gekochte kado's.

4. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik haak zelf ook veel en heb ook al meerdere kraamcadeaus gehaakt. Hier heb ik alleen maar hele positieve reacties op gekregen, maar ik wist dan ook zeker dat ze dit graag wilden. Voordat je aan bijvoorbeeld een dekentje begint, dat erg arbeidsintensief is, zou ik het toch even overleggen met de ouders, ook qua materiaal en kleur enzo. Ik heb altijd katoen gebruikt voor babyspullen.

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zou het echt super lief vinden als iemand het voor mij over heeft zoveel energie en tijd in een cadeau te steken.

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ja, ik vind het altijd super als mensen de moeite hebben gedaan om zelf iets te maken. Deze cadeaus zijn voor mij waardevoller en blijvender dan het zoveelste rammelaartje van de Prenetal...

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ja heel gaaf!
    Zo kregen we een hele mooie omslagdoek van mijn ouders in het zhuis toen Jet geboren is nog steeds het allermooiste persoonlijke cadeau (kwam ook echt als een verrassing) En later kregen we deze deken van mijn ouders

Bijgevoegde bestanden:

8. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Harstikke leuk! Een vriendin van me maakt dekentjes, quilt, voor iedereen die een kleine krijgt. Zo persoonlijk mogelijk. Voor de laatste heeft ze stofjes gezocht met een VW campervan, omdat de ouders daar zo weg van zijn haha! Kunt het nergens krijgen en persoonlijk voor hun gemaakt, leuker kan niet. :)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja leuk!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dit!

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ja ik vind het heel leuk. Bij beide kindjes en mooie gehalte deken met fleece aan de andere zijde gekregen van en hele goede vriendin. Hebben over de couveuse gehangen hebben in de box gelegen in de wandelwagen en hangen nu aan beide muren.

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik zou het leuk vinden zolang het niet zoiets is dat je aan de muur moet hangen. Een borduurwerk ofzo.

13. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Ik zou het leuk vinden, mits het iets praktisch is, een omslagdoek of zo.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haken ja! Breien nee! Hahaha

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik vind zelfgemaakte cadeaus super! Met kleertjes wel seizoen/maat goed in de gaten houden. Ik heb meerdere keren gehad dat ik zelfgemaakte leuke kleertjes kreeg, maar dat ze die maat niet had in het juiste seizoen... Vond ik zo zonde!
    Mijn buurvrouw heeft voor beide kindjes allerlei dingen geborduurd, spuugdoekjes, badcape, handdoek, etc. Ben ik zo onwijs blij mee, heel mooi, op basis van het geboortekaartje qua decoratie en met hun naam erop. Gebruik ik dagelijks!!!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, erg leuk! Ik zag laatst zo'n gehaakte wafelsteek trappelzak, zooo ontzettend mooi. Er gaat ontzettend veel tijd in zitten en ik vind het alleen daarom al een mooi gebaar (maar ik haak zelf ook, dus ben misschien niet geheel neutraal haha)

17. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Zelf maken zal ik anderen niet aandoen ;) maar ik vind het super leuk om zo een persoonlijk cadeau te ontvangen.

18. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Jaa wij vonden de zelfgemaakte cadeautjes het leukste.
    Knuffel, ledikant deken, wieg dekentje, schilderijtje gemaakt door ons nichtje. Kleurplaten van mijn werk. De energie die erin zit vind ik leuk. Het zijn dingen die je echt bewaard. Een gekocht shirtje bewaar je niet snel.

19. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ja zou ik echt super lief vinden, tijd en moeite nemen om een persoonlijk kado te geven vind ik getuigen van echte interesse.

20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Super leuk om te krijgen.

zou wel in de kleurstijl wat maken waar ze van houden! Dan is het helemaal tof.

Deel Deze Pagina