Hai lady's! Ik heb al een hele tijd een zware wenkbrauw-complex. Nu hoorde ik gister van een vriendin over een nieuwe soort wenkbrauw tattoo: de 3D Hairstroke. Ik heb heeel veel interesse, maar ik vroeg me af: heb jij er ervaring mee? Ken je iemand met ervaring? Ik ben heel benieuwd! De foto's op Google zien er heel mooi uit. Alleen, als ik op Youtube kijk, lijkt het alsof er met een mesje streepjes in de huid gekerfd te worden. Of wordt er echt in de huid gekerfd https://m.youtube.com/watch?v=tnwO22x9OjQ
Ik wou het ook doen, maar heb mijn wenkbrauwen uuteindelijk laten inkleuren. Die vrouw zei mij dat het vaak niet natuurlijk lijkt en gewoon de "oude" manier natuurlijker lijkt. Bjj mij zie je echt nie dat ik getattooeerde webkbrauwen heb dus ze had wel gelijk Ze gaan met n mesje krasjes maken in je wenkbrauw en dat later vullen met verf (wat ik begrepen heb) die 3d techniek
Oh bedankt voor je antwoord! Wat ik me eigenlijk ook afvraag. Word je eigen wenkbrauw echt opgevuld of proberen ze er ook een model van te maken dmv een sjabloon of zo. ik vind m'n eigen vorm wenkbrauwen helemaal niks, vandaar.
Ze hebben mijn webkbrauwen eerst geëpileerd en een vorm getekend uit vrije hand tot ik hem mooi vond en toen mijn wenkbrauw ingekleurd
Ah, kijk! Dat zou ik ook heeeel graag willen. Spannend ik denk dat ik dit weekend maar even een beautysalon ga zoeken. Bedankt voor je antwoorden
Nog een heel klein vraagje! Ben je nu klaar, of moet je het weer opnieuw laten doen? Is het echt een tattoo? Oké, waren 2 vraagjes
Succes! ik heb het via vakantieveilingen gewonnen en uiteindelijk laten doen bij skintouch in hoogeveen. Ze adviseren om de 2jr ik heb het vorig jaar zomer gedaan en ga na de bevalling weer opnieuw, dus ongeveer 1,5jr ertussen. Merk dat het nu langzaam lichter word dus beetje extra kleur kan geen kwaad.
Pff ze zal maar uitschieten met dat mesje!! Lijkt mij niet een fijn idee. Mn zus en moeder hebben hun wenkbrauwen laten tattoeren maar ik vind het niet mooi. Bij mn moeder is het zelfs een beetje blauwig geworden.
Hier had ik ze net een week, maar zo donker zijn zr nu niet meer. Nu richting blond - maar nog wel een zichtbare wenkrauw blond- -foto verwijderd-
Dankje haha ja maar die zitten er ook nog gewoon! Heb gewoon nog wenkbrauw haartjes maar dan met de inkt eronder zegmaar. Doordat ik me haartjes nog heb lijkt het ook "echt" en niet nep. Alleen een kwestie van bij epileren. Hoop dat je het snapt haha beetje moeilijk uitleggen zo
In het begin zijn ze altijd donkerder omdat de inkt er dan nog zo dik op zit.. Na ruim een week vervaagd het langzaam naar de kleur die het moet zijn. Maar ben geen expert verder anders beste even met een salon bellen voor info
Heeeeel mooi gedaan! Ik denk dat ik maar eerst voor die nieuwe Hairstroke techniek ga. Ik heb zwarte wenkbrauwen, ik de K dat dit daarom natuurlijker oogt
volgens mij was er iemand op het forum die dit gedaan heeft... maar dat is al wel jaren geleden dat topic... misschien reageert ze nog (als ze er nog is)-- aaaah gevonden: devilschase - dus die reageert nog wel denk ik Zonder foto's inmiddels het topic van toen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/349980-gedaan.html ben wel benieuwd naar hoe het er nu uitziet .