Jip en Janneke taal koolhydraat arm eten.

Discussie in 'De lounge' gestart door vivianbraak, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Het south beach dieet heeft ook een forum, daar staan ook heel veel tips op. Ik heb het ook een tijdje gevolgd, maar ik werd gek van de hoeveelheden groente....:$ Ik leek wel een konijn! ;)
    Ik ben toen snel overgestapt op het Grip Op Koolhydraten van Yvonne Lemmers.
    Je kan van het South Beach forum wel weer veel recept ideeen halen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

K moet er niet aan denken!

Doe mij maar een schaaltje ontbijtgranen met yoghurt en fruitof een volkorencracker met magere kaas of kipfilet oid.

Ik moet echt ontbijten met granen anders heb ik na een uur weer honger en ga ik snaaien.

Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en diner als een bedelaar was ie toch?

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Huh, honger als je geen granen eet?

En je laatste zin, dan zou je juist sochtends meer moeten eten dan een cracker met kaas :)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha, ik eet dan 2 crackers. Granen geven mij gewoon een verzadigd gevoel.

Ik heb al van alles geprobeerd: eiwitshakes / smoothies met vers fruit, yoghurt (met fruit), maar daar kom ik de ochtend niet op door. Mijn bak cruesli met noten en gedroogde zuidvruchten daar kan ik op teren tot de lunch.

5. Sterrefeetje

Ik krijg juist een hongerklap als ik bijvoorbeeld brood eet in de ochtend :) Dan word ik rond 10 uur gewoon helemaal naar van de honger.
    Maar crackers gaan bij mij ook wel, zeker 1 in mn yoghurt, dan heb ik echt geen trek :)

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb het boek doorgespit en het ziet eruit als of ik de komende tijd een soort konijn word haha! Hebben andere meiden het South Beach gedaan en hebben daar hun eigen draai aan gegeven?

7. Sterrefeetje

haha daarom ook absoluut geen south beach voor mij :D zou ik echt niet mn hele leven kunnen!! Mijn ouders doen het wel, en ze zijn er heel veel mee afgevallen, maar tis wel lastig. Ze nemen bijvoorbeeld hun eigen eten mee als ze naar mij komen, want ik heb dus niet 500 tomaatjes, sla en weet ik het wat in mn koelkast liggen :)

Als je je eigen draai er aan geeft denk ik niet dat het heel goed werkt, maar misschien wel een paar kilo?

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Komt door de daling van de bloedsuikerspiegel. Die daalt door de kh in brood.
    Neem je iets met weinig kh, dan blijft je bloedsuikerspiegel stabiel.

9. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    tis juist wel erg goed om elke 2,5 u iets te eten, verantwoord dan natuurlijk. dan houd je je stofwisseling op gang! ik eet 's ochtends 2 bh en dan rond 10u wat yogh met fruit

Deel Deze Pagina