Bonprix is m'n retourzending kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Moniki, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Bonprix is mijn retourzending kwijt :x.

Nu moest ik een heel formulier van ze invullen zodat ze ernaar op zoek kunnen. Ik heb trouwens via track en trace gezien dat de retourzending is afgegeven aan de verkopende partij. Uiteraard een kopie daarvan bij het formulier gevoegd.

Iemand dit ook meegemaakt en hoe is het afgelopen?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb dit 1 keer gehad met H&M en ik heb toen ook een formulier in moeten vullen. Kreeg toen netjes m'n geld terug. Heeft wel 'n maand of 2 geduurd.

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Sjorsje Dat biedt hoop in ieder geval :p
    Kon jij toen op een of andere manier bewijzen wat er in je retourzending zat?

4. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Bon prix is laatst mijn pakketje helemaal kwijt geraakt. Naar wat gemail en gebel ook een formulier gekregen en ook mijn geld terug gehad!

5. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Dank je wel voor je reactie :D. Het gaat om een retour van ruim 100 euro, dus hoop idd dat ik dat terug krijg!

6. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb het net zelf aan de hand gehad met BonPrix , ik heb die brief ingevuld en het bonnetje van het postkantoor erbij gedaan . nu kreeg ik gister weer een brief van hun dat het nog niet betaald was (terwijl ik het hele pakket heb terug gestuurd ) toen ben ik weer gaan bellen en zei die mevr. : het is nu in orde !

maar ik heb het al wel vaker gehad bij hun , gelukkig had ik de bonnetjes nog vd retourzending .

heb me ook voorgenomen niks meer te bestellen bij bonprix , gebeurt daar wel erg vaak , dit soort dingen

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nee ik kon niet bewijzen wat er in zat. Ik had 2 shirtjes besteld van Barbapapa en 1 was niet goed. Toen ik na 2 maanden gedoe eindelijk m'n geld terug kreeg bleek het van 2 shirtjes te zijn. Aangezien ik al zoveel tijd er in gestoken had, heb ik ook niet meer laten weten teveel terug gehad te hebben.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb je geen bewijs van verzending?
    Ik heb t met neckermann gehad, maar ik had het bonnetje niet meer (ze stuurden na 2 mnd pas een brief dat ik nog moest betalen dus ik was er al vanuit gegaan dat het ok was) En heb dus gewoon 340 euro moeten betalen aan niks.
    Ik heb dus voortaan mijn bonnetjes nog een half jaar liggen voor ik ze weg durf te gooien....

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb vorige week een retourzending gedaan naar Bonprix. Ik ben benieuwd.... (het ophaalbewijsje heb ik uiteraard goed bewaard)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb het ook meegemaakt, met een jas die gerepareerd moest worden notabene, dus die had ik al gedragen en zo... en na een paar dagen bleken ze hem toch gevonden te hebben. Echt een zooitje ongeregeld hoor, dat Bonprix. Ik bestel er niet heel graag!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Bestel nooit meer bij bonprix.. Zo'n gedoe mee gehad!

Deel Deze Pagina