Nog een post-topic. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Silinde, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Zowat half december had ik spullen besteld voor de doopsuikers van de Kleinste Meneer. Een deel nog steeds niet aangekregen (rest was pakje van andere webwinkel), en gisteren mocht ik klagen als het nog niet geleverd was (tot dan was het "normaal"). Bleek dat er wel een handtekening op staat (niet de mijne) dat het geleverd zou zijn, beweerden ze gisteren "misschien bij de buren" maar die weten ook van niks, en intussen heb ik dus mijn spullen niet en wel betaald. :( Een hele tijd terug las ik dat in NL tegenwoordig vaak postpakjes verdwijnen dus ik vrees daar nu ook slachtoffer van te zijn. Het kan natuurlijk ook door de BE post gebeurd zijn, door mij niet te achterhalen, en ik ben er ook niet mee geholpen. Via de track&trace heeft de verzender bewijs dat zij verstuurd hebben, dus ik vrees dat mijn enige optie is om na nieuwjaar winkels af te lopen in de hoop in BE iets bruikbaars te vinden (opnieuw bestellen durf ik niet meer nu), tenzij de post (BE of NL) ervoor verzekerd zou zijn en mij kan verderhelpen (maar dan moet ik wel weten welke post de schuldige is). Het verzendende bedrijf heeft bij de post een onderzoek aangevraagd, geen idee hoe lang dat kan duren en wat eruit gaat komen, maar 'k vind het in elk geval niet fijn.

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Zeker niet fijn, vervelend!

Ik bestel tijdens de maand december bewust niets. Want het is elk jaar hetzelfde liedje. Het is al niks tegenwoordig met laten versturen van je post, maar tijdens deze maand is het al helemaal drama i.v.m de feestdagen.

Heb geen tips, maar ik hoop in ieder geval voor jou dat je pakket wel aankomt, succes!

Deel Deze Pagina