Vandaag een prachtig hartje gezien én gehoord, ons tweede kindje is onderweg! We zijn zo blij en trots! Voor onze dochter zijn we 13 maanden (valt nog best mee natuurlijk) bezig geweest met 1 ronde Clomid, nu was het zomaar spontaan raak! Wat een feest!! Sorry voor de gedraaide foto..
Gefeliciteerd! Wat mooi dat het nu zo "makkelijk" ging Ik heb vandaag ontdekt dat nr 2 er bij ons ook aan komt
Hoi Zwangere meiden, Ook ik ben zwanger 3 weekjes mijn Cyclus was 31 december 2013 mijn Ovulatie was 10 januari 2014 we hebben een 3e poging gedaan op 15 januari , dus we hopen dat het waar is SPANNEND !!! op 28 januari gaan we testen. groetjes Kwebbeltje2
Gefeliciteerd! Ik hoop ook dat ik snel zwanger raak van de tweede. Van knulletje duurde het meer dan twee jaar, een iui en een miskraam voordat ik spontaan zwanger werd.
zo die is grappig... wij rekenen gewoon altijd fout dames vanaf de eerste dag menstruatie ben je gewoon ALTIJD zwanger (haha) wordt je toch ongesteld na 4 wkn heb je gewoon een miskraam gehad!!!! tja was het maar zo simpel dat je meteen bij je bij 3 wkn al weet dat je zwanger zal zijn.