ik heb zojuist een test gedaan en denk dat ik zwanger ben. Kreeg een 2 x een licht streepje en dit heb ik niet eens met ochtend urine gedaan. Super blij natuurlijk. Mijn banner klopt niet helemaal. ik ben 1 dag overtijd of ik moest vandaag ongeveer ongesteld worden. maar nu heb ik gisteren wel wat glaasjes teveel op gedronken. kan dit nu al kwaad? of wissel je op dit moment nog geen voedingsstoffen uit?
ook niet voor de kans op een miskraam in de eerste 10 weken? Is nogal gewoon bij ons in de familie. vanaf welke week gaat dit alles echt spelen Als ik bijvoorbeeld gisteren ongesteld had moeten worden welke week zou ik nu zitten?
ach meid ik had ook een paar dagen van te voren nog best veel gedronken. Had niet verwacht dat het direct raak zou zijn. Probeer je niet gelijk overal zorgen om te maken, het zal niet gelijk schadelijk zijn!
ik heb de eerste 20 weken van mijn zwangerschap gedronken en gerookt,en geloof me ik dronk veel in het weekend. ik wist niet dat ik zwanger was omdat ik een hele onregelmatige menstruatie had (soms een paar maanden niet ongesteld) èn een spiraaltje had. maar mijn zoon is kerngezond hoor,nergens last van gehad. ik zou me er niet druk om maken,weet je hoeveel vrouwen niet verwachten dat ze zwanger zijn en gewoon gaan stappen? meestal komt een miskraam door een aanlegginsfout,en niet door een glaasje teveel. dus niet meer aan denken en genieten!