Gefeliciteerd! Tof man! Ik denk dat je in 1 minuut makkelijk naar zowel de baby/luier/verzorgingsafdeling kan als naar de wasmiddelen hoor! Zitten er geen beperkingen aan? Want in 1 minuut kan je heel wat schappen leegtrekken hoor, mag je met je arm door het schap maaien en je karretje eronder zetten om al die wasmiddelen en luiers op te vangen zonder beperkingen? Ik hoop het!
meestal mag je van alles maar 1meenemen, dus echt niet met je arm langs de schappen maaien. maar heel veel plezier en laat hier ook even weten wat je buit is!
wat leuk zeg! dat had ik nou ook altijd al willen doen! Ik zou eerst langs de wasmiddelen/schoonmaakmiddelen en dan naar de verzorgingsproducten zoveel mogelijk shampoo tandpasta douchegel haarlak deo etc want dat spul ik allemaal houdbaar en DUUR! En dan de luiers he! Hihi ben me helemaal aan het inleven. Probeer kalm te blijven als je gaat stressen dan gaat het ten koste van je secondes die je hard nodig zult hebben! Laat even weten wat je allemaal hebt ingeslagen!
hoi meiden , vandaag was ik dus bij jumbo om half 6 ik heb met 5 andere winaars koffie gedronken en gebak gegeten ik was de 5 die ging me hart klopte als een gek ik rende eerst naar de wasmiddel ik smeet alles hahha wiste niet eens wat ik pakte omdat ik zo snel gooide vielen sommige dingen op de grond iedereen lachen daarna ben ik naar de shampoo en deo gegaan en heb 169,- boodschappen gewonnen ! foto in mijn album
Leuk! Valt me wel op dat je niet zoveel hebt? Ik had toch al snel mn hele armen overal doorheen gehaald whaha. Wete nog wel dat iemand op tv ook 1 minuut gratis winkelen had, deze had voor meer dan 400 euro aan boodschappen Tpch lekker meegenomen je spulletjes! Edit, las net dat je overal maar 1 van mag, wat een onzin zeg, jammer
Haha zelfs ik krijg hier al een adrenalinekick, dus jij zal helemaal gestuiterd hebben! Heerlijk meid, nu kan je er weer even tegenaan met wassen
gefeliciteerd ! dat is nou eens een leuke prijs .... als ik er aan denk krijg ik al kortsluiting ...zou niet weten waar ik moet beginnen ....haha
Gefeliciteerd met je gewonnen producten! Heeft iemand ook foto's gemaakt of gefilmd toen je door die winkel aan het sjezen was? Dat lijkt me pas lachen om terug te zien...
Hhaa, wat een superleuke ervaring! En handig al dat wasmiddel en verzorgingsproducten, gaan iig niet snel overdatum.