Gisteren hebben we de 20 weken gehad Het was door mijn dikke buik wat ik van mezelf heb was het allemaal wat moeilijk te zien Ook ligt de placenta aan de voorkant Nu zitten we te twijfelen of we nog een pretecho zullen laten maken Ivm dat we graag ook wat foto-tjes willen hebben die we net zo als anne de echo foto-tjes in een lijstje kunnen doen. Nu denken we wel dat de apparatuur bij de echocentrum wel beter van Kwaliteit is dan in het ziekenhuis waar ze de echoapparatuur gaan vernieuwen Wat denken jullie zou het de moeite waard zijn om een pretecho te maken Groetjes van patricia
ja ik zie wel duidelijk verschil in de echo van ziekenhuizen of die van speciale echo bureau's bij een echo burean nemen ze ook echt lang de tijd om de kleine er mooi op te zetten. dus ik zou het wel doen!
Wij vonden het ook heel leuk een pretecho te laten maken, hebben dit met 24/25 weken gedaan. Vaak kan je ook een dvd/video mee laten lopen zodat je alles nog eens terug kunt kijken..
Doen! Nu kan het nog en als je het niet doet krijg je er misschien spijt van. En over die rottige centen kom je ook wel weer heen... Succes
dat zeker daarom de echo fofo-tjes hebben we al 4 jaar in de kamer hangen en het blijft zeker de moeite waard groetjes van patricia