Ja ja, het is me gelukt, Boaz heeft alweer 6 maanden (en één dag) bv naar binnen geslurpt! Ben er helemaal blij mee en ga er ook lekker mee door. Vandaag op het CB geweest en hij is in 2 maanden 900 gram aangekomen. Hartstikke netjes dus! Ik heb nog geen dipje gezien hier (in de curve dan, want hijzelf kan wel tijdens sprongetjes vreselijk moeilijk doen borstweigeren enzo) Ze vroeg of hij al sapjes aangeboden kreeg, want daar moest hij ondertussen toch ook wel aan gaan wennen......heb nee geantwoord en m'n mond maar gehouden. Ze zei, want zometeen is je borstvoeding op ....ik geloof dat ze er toch geen kaas van hebben gegeten daar haha. Zo dat moest ik even kwijt. Heerlijk de druk is van de ketel!
Geweldig! En laat ze idd maar kletsen op dat cb, het gaat uitstekend. *borstvoeding op*------schudt hoofd---- het moet niet gekker worden op dat cb.
Gefeliciteerd! Op naar de verjaardag! (Leg die dames op het CB nog maar eens uit over vraag en aanbod...melk raakt niet zomaar 'op').
Loca en Loca-baby, Super goed van jullie dat jullie alweer een half jaar bv geven en krijgen. Gefeliciteerd hoor! Op naar 1 jaar bv nu he! Succes! Wat betreft die cb`s [-( , tja..........................................
Ja, wilde i.i.g. 6 maanden bv geven, en dan kijken tot hoelang we het samen nog leuk vinden. Maarre, zoals het er nu uitziet gaan we heus zijn verjaardag wel halen! Het leuke is dat mijn man al tijdens de zwangerschap riep dat ik na 3 maanden maar stoppen 'moest', want hij vond het geen gezicht zo'n grote baby aan de borst. En nu is hij helemaal bijgedraaid, ik begon een maand geleden over het voeden als Boaz een jaar zou zijn en hij heeft er helemaal geen problemen meer mee (had hij ook niet moeten proberen 8) ), hij ziet ook dat het supergoed gaat met Boaz zo. Vannacht heeft Boaz ook een feestje gevierd....kwam om elf uur, twaalf uur, half 3, drie uur, vijf uur en kwart voor zes. GAAAAP!
Aardige gek dat CB.... Maar hartstikke goed en gefeliciteerd met jullie 6 maanden en 2 dagen! En geloof me, dat jaar is zo voorbij kweet er alles van Veel plezier samen!