Zo, dat is even raar, ik deed gewoon even een tussendoortestje zeg maar, omdat ik nu al een week zulke grote borsten heb, en niet ongesteld word. Staat er ineens Zwanger in het display! Hihi, wat ben ik toch een rare! Altijd gedacht dat ik niet vruchtbaar was, en nu ineens direct twee keer achter elkaar, zonder tussendoor ongesteld te worden... Nu hopen dat het wel goed gaat, want dat vind ik wel heel eng, ik wil echt niet nog een keer een miskraam meemaken! Als iemand trouwens weet hoe ik nu een banner kan maken. Ik heb geen idee hoe ik het nu moet uitrekenen. Cyclus normaal gesproken tussen de 6 en 8 weken. Vorige keer zwanger geworden direct na ongesteldheid (!) en miskraam met 7 weken op 16 aug. Nu dus een positieve test! En hoelang ben ik dan nu? JOOOOOOOOEEEEEHOOOOOOEEEE! Liefs, Marijn
Gefeliciteeerd! Ik ben nog niet zwanger geweest, dus ik kan je niet antwoorden, maar ik ben dol op positieve berichten, vandaar mijn reactie! Geniet ervan en hoop voor je dat je een topzwangerschap krijgt! Liefs
Gefeliciteerd! Maar even iets anders, heeft men je niet geadviseerd om eerst een keer ongesteld te worden na de miskraam? Ik heb zelf een curretage gehad en men adviseerde mij om eerst een keer ongesteld te worden. Hopelijk is het bij jou niet het geval, maar de zwangerschapstest kan ook positief zijn omdat je nog HCG van je vorige zwangerschap in je lichaam hebt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat je het beste via een echo erachter kan komen hoelang je zwanger bent!
Nee, tussendoor heb ik meerdere keren getest, en die waren negatief, dus het is echt een nieuwe zwangerschap! Ik heb geen curettage gehad, alles was in vier dagen vanzelf gekomen. De gynacologe zei dat het dan niet nodig is te wachten! Nou en wachten hoeven we dus niet, hihi! Liefs, Marijn
Gefeliciteerd! nu maar genieten! normaal reken je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar of je dan nu vanaf de eerste dag van de bloeding van je miskraam moet rekenen durf ik niet te zeggen...
Gefeliciteerd meis, onverwacht maar wel heel welkom..... Geniet van je kleine wondertje. Liefs Dais.. -x-
Dank jullie wel allemaal! 22 oktober mijn eerste echo, dan zal ik ook weten wanneer ik precies ben uitgerekend en hoever ik nu dus ben! Liefs, Marijn