Als je je aanmeldde bij groene kruis kraamzorg kreeg je gratis zo'n relax en voedingskussen, nou dat duurde lang joh ik dacht die krijg ik nooit meer, en zonet belde de bezorgmeneer aan met een pakketje van het groene kruis! JOEPIE ik verheugde me er zo op dat ik al bijna zelf 1 uit ongeduld bij de hema heb gekocht, nu kan ik alle kussens die ik gepikt heb van de oudste 2 hun kamer weer netjes terugleggen en fijn slapen, dat ding is zo heerlijk!!
haha ja idd, vanmorgen ook weer vroeg opstaan na 6 weken uitslapen, pffff. Is misschienverwend maar k vind de kleur alleenniet zo mooi van de hoes, bij de hema had je een limegroene hoes voor een paar euro, denk dat ik die ga halen
Ik heb hem dan zlef moeten kopen, maar ik ben ook erg blij met mijn voedingskussen. Hij is inderdaad heerlijk om mee te slapen Ik snap niet dat de mensen van wie ik hem gekocht heb, zo'n heerlijk kussen weg hebben gedaan!!
haha idd er is hier vast ook wel iemand die de kussen zlfs na de babytijd nog wel kan waarderen hoor! Deze doe ik voorlpig niet meer weg. En je kan hem ook gewoon wasen, perfect joh. godver ik hoor net dat mn wasmachine weer een foutmelding toon geeft grrrrrrrrr.
Ik heb ook al weken zo'n kussen....slaapt geweldig!! zo lekker in je rug, of dat je je been erop kunt leggen! (ooh...verlang weer naar mijn bed! )
whahaha idd,hij lijkt me ook errug lekker liggen, ik slaap al een tijdje erg rot en dan al die kussens die ik overal prop die vervolgens verschuiven in je slaap... De jongste 2 liggen er al mee oor de tv lol
waarom heb ik die dan niet gekregen van het groene kruis?? Ligt het eraan waar je verzekerd bent... Ik ben bij menzis... had alleen een knuffeltje in het kraampakket zitten...
ik ben ook bij menzis verzekerd, ik denk omdat het een nieuwe actie is, ik zag toevallig een reklamebord op de grote markt hangen. Volgensmijstaat de actie nog op de site nu anders moet je ff mailen.
ik ben al aangemeld, anders had ik ook wel zo`n kussen gewild...... ik zag trouwens dat ze bij schlekker zo`n kussen te koop hebben voor 17,99. of heet het schlecker...
ik heb hem ook gehaald bij de hema, wij gebruiken het ook veel op het kinderdagverblijf (waar ik werk) ze zijn ideaal. ik ben bij amev/zilveren kruis en moet mijn pakket nog krijgen. maar van kussen geniet ik al volop